Gå til innhold

Skjønte du at det var depresjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Da trenger du ikke grubleog tvile om du har depresjon. Du har fått diagnosen. Da er neste steg å ta medisin og evt gå i behandling for å bli bedre.

Anonymkode: e3098...3c8

Prøvd medisin før

Anonymkode: 2c50f...e0a

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har tenkt at det kan være diverse vitmaninmangler som førte til  konstant utmattelse, til tross for at jeg har hatt depresjoner tidligere. Denne gangen skjønte jeg først at det må ha vært depresjon fordi doseøkning av antidepressiva endret fysisk form og motivasjon radikalt. Jeg tenkte at kaaanskje det var depresjon. Men nå vet jeg det og er i grunnen kvitt den igjen tror jeg. 

Anonymkode: 92f05...825

Var du mer fysisk dårlig enn psykisk?

AnonymBruker
Adeie skrev (17 timer siden):

Nei, føler ikke noe.

Jeg syns det er helt uutholdelig å ikke være meg selv, ikke se noe mening eller connection med noe/noen og bare være istand til å ligge her i der sjuke ubehaget. Har så lyst å være normal og fungere men det går ikke. Er bare helt omtåket og forvirret og utafor 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg syns det er helt uutholdelig å ikke være meg selv, ikke se noe mening eller connection med noe/noen og bare være istand til å ligge her i der sjuke ubehaget. Har så lyst å være normal og fungere men det går ikke. Er bare helt omtåket og forvirret og utafor 

Så hvorfor starter du ikke på medisinen du har fått?

Anonymkode: e3098...3c8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...