Gå til innhold

Jeg kjøper kun kvalitet og dyre merker.

Anbefalte innlegg

Ja altså jeg kan ikke handle billige saker da jeg syns det er noe fattig slarv. Handler kun på meny året rundt og kjøper dyre merkeklær, sko, alt av interiør selvfølgelig. Har kjøpt meg en ny bil til jul. Måtte selvfølgelig ha Tesla. Noe annet duger ikke for meg. Er det andre som er slik her inne? Vi må ha det dyreste, beste og kvalitet. Ser ned på dem som ikke bruker pengene på kvalitet og dyre varer. Det er dette som er livet for meg. Men jeg har arvet en haug med penger av fattern da jeg var 18 år. Er passert 30 nå og har penger hele levetida mi. 

Anonymkode: 55a9c...26c

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er opptatt av kvalitet, men bryr meg ikke så hardt om merker. Men det er en kjensgjerning at kvalitet gjerne koster litt mer i innkjøp. På den andre siden kan det fort bli dyrt om man stadig velger billigst mulig. Som regel må det da fornyes både fortere og oftere.

Annonse

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hvorfor flyttes ikke dette emne? Har ikke noe med psykiatri å gjøre 

Anonymkode: 40cee...96c

Å kjøre tesla er psykiatri i seg selv. Typisk Narsissistisk personlighetsforstyrrelse. 

Anonymkode: c69bd...96a

Everybody skrev (5 timer siden):

Du lever i luksus med masse penger mens folk på dette forumet må lide i fattigdom på trygd?

Er ikke alle på forumet som lever på trygd da. Jeg har full jobb med full inntekt. Personen som startet denne tråden troller bare. 

Anonymkode: a848a...dbb

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja altså jeg kan ikke handle billige saker da jeg syns det er noe fattig slarv. Handler kun på meny året rundt og kjøper dyre merkeklær, sko, alt av interiør selvfølgelig. Har kjøpt meg en ny bil til jul. Måtte selvfølgelig ha Tesla. Noe annet duger ikke for meg. Er det andre som er slik her inne? Vi må ha det dyreste, beste og kvalitet. Ser ned på dem som ikke bruker pengene på kvalitet og dyre varer. Det er dette som er livet for meg. Men jeg har arvet en haug med penger av fattern da jeg var 18 år. Er passert 30 nå og har penger hele levetida mi. 

Anonymkode: 55a9c...26c

Jeg er akkurat som deg. Kjøper kun luksus og kvalitet på alt jeg eier. Men jeg ser ned på bortskjemthet da, da jeg driver eget konsern og har penger til å leve luksus resten av livet, så har jeg både ansatte og gjør nytte for meg i samfunnet. Samtidig som jeg er rik og har en stor villa. Hytte på fjell og ved sjø, båter og biler. Kjøpte oss nettopp en yacht som vi kruser med. Pluss vi har leilighet i Sveits. Jeg har også bare rike venner da jeg ser ned på de fattige.. 

😂😂😂😂😂

Anonymkode: a848a...dbb

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...