Gå til innhold

Hva tjener en privat psykiater i året mon tro?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drømmeautomat skrev (5 minutter siden):

Det syns jeg faktisk er billig for privat. I Trondheim har jeg sett priser opp mot 3000. Nå går jo åpenbart en del av dette til driftsutgifter, men om jeg skal tippe: 1,5-2 millioner i året kanskje?

Tre tusen for en times terapi? Det er drøyt!

Anonymkode: f88de...d2a

Drømmeautomat skrev (2 timer siden):

Opp mot. Her er en som tar 2.600 https://psykiater.no/priser/ Disse tar 2.800 https://www.aspektmentalhelse.no/priser/

Definitivt dyrt ja.

Trist at hjelp blir så utilgjengelig for folk med disse prisene.

Anonymkode: f88de...d2a

Annonse

Varierer nok en del, men de private har ofte mange pasienter for å tjene mest mulig. Noen av de har driftstilskudd. De må hvertfall være svært dyktige for at folk skal komme tilbake og dra kortet. De som går privat har ofte milde plager og ønsker jobbe med seg selv, hvis de er syk nok hadde de fått det på staten. Har man mindre plager trenger man ikke ha time så ofte, heller ikke over veldig lang tid. Tror jeg da 

Anonymkode: d72ac...c41

En i familien min er psykiater. 6 år på legestudiet, så noe LIS opplegg, så psykiatri utdannelse på mange år og doktorgrad innen rusfelt bl.a. evig student og beinhard jobbing og disiplin. De fortjener hvertfall god lønn etter ufattelig mange år på skole. 

Anonymkode: d72ac...c41

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...