Gå til innhold

Noen som går i privat terapi?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
nachnoo skrev (1 minutt siden):

Noen jeg kjenner tar betalt etter pasientens betalingsevne. Utgangspunktet er 1190kr/t, men noen mindre bemidlede betaler helt ned til 400kr.

Det har jeg aldri hørt om i byen jeg bor i😅.

Anonymkode: 39bbf...b06

Drømmeautomat

Jeg har privat terapi med en terapeut i utlandet over Skype. Grunnen til det var delvis pris, delvis at jeg begynte under covid-pandemien, delvis at jeg var ute etter en form for klassisk, lacaniansk psykodynamisk terapi som få driver med i Norge. Jeg betaler 50 dollar per time, som er ca. en tredjedel av hva du må ut med i Norge. Har timer en gang i uka. 

AnonymBruker
Drømmeautomat skrev (3 minutter siden):

Jeg har privat terapi med en terapeut i utlandet over Skype. Grunnen til det var delvis pris, delvis at jeg begynte under covid-pandemien, delvis at jeg var ute etter en form for klassisk, lacaniansk psykodynamisk terapi som få driver med i Norge. Jeg betaler 50 dollar per time, som er ca. en tredjedel av hva du må ut med i Norge. Har timer en gang i uka. 

Kan jeg spørre hva problemstillingen er? Og takk for utdypende svar!

Annonse

Drømmeautomat
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Kan jeg spørre hva problemstillingen er? Og takk for utdypende svar!

Jeg har bipolar II. Det føkker opp for meg noen ganger, men der er medisiner viktigst. Terapien er mer for å unngå at ubevisste antagelser gjør at jeg saboterer meg selv og for å ta bedre valg, sånn at jeg kan bruke tida på noe meningsfullt og få bedre relasjoner til andre.

AnonymBruker
Drømmeautomat skrev (38 minutter siden):

Jeg har bipolar II. Det føkker opp for meg noen ganger, men der er medisiner viktigst. Terapien er mer for å unngå at ubevisste antagelser gjør at jeg saboterer meg selv og for å ta bedre valg, sånn at jeg kan bruke tida på noe meningsfullt og få bedre relasjoner til andre.

Kan du gi et eksempel på hvordan du saboterer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...