AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 Skrevet 1. desember 2024 Det henger jo veldig sammen. Men jeg klarer ikke skille symptomene her jeg ligger og rister hele dagen 🧡 Anonymkode: f48aa...92d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 Skrevet 1. desember 2024 Det trenger du heller ikke. Har du begynt på Brintellix nå? Anonymkode: 28ef2...b13 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det trenger du heller ikke. Har du begynt på Brintellix nå? Anonymkode: 28ef2...b13 Brintellix? Nei? Er den bra og burde prøve? Jeg skulle gjerne skjønt forskjell på hva som ee angst og hva som er depresjon i det jeg har. Med tanke på hva jeg skal gjøre. Hvorfor trenger man ikke det mener du? Anonymkode: f48aa...92d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Brintellix? Nei? Er den bra og burde prøve? Jeg skulle gjerne skjønt forskjell på hva som ee angst og hva som er depresjon i det jeg har. Med tanke på hva jeg skal gjøre. Hvorfor trenger man ikke det mener du? Anonymkode: f48aa...92d Går du til behandling? Har du tatt det opp med legen? Anonymkode: 28ef2...b13 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Går du til behandling? Har du tatt det opp med legen? Anonymkode: 28ef2...b13 Har snakka litt med en psykolog. Men hen sier jeg har angst og deprressive symptomer. Får ikke helt klarhet i det. Og jeg har så mye symptomer. Som bare fyrer hele døgnet. Anonymkode: f48aa...92d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har snakka litt med en psykolog. Men hen sier jeg har angst og deprressive symptomer. Får ikke helt klarhet i det. Og jeg har så mye symptomer. Som bare fyrer hele døgnet. Anonymkode: f48aa...92d Du blir ikke bedre av å gruble og skrive om disse symptomene hele tiden. Avled deg med å gjøre noe. Gå til psykologen igjen og få evt medisiner og verktøy for å takle symptomene. Anonymkode: 28ef2...b13 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Du blir ikke bedre av å gruble og skrive om disse symptomene hele tiden. Avled deg med å gjøre noe. Gå til psykologen igjen og få evt medisiner og verktøy for å takle symptomene. Anonymkode: 28ef2...b13 Verktøyene Klarer jeg ikke bruke fordi er så dårliG:( prøver så hardt hvert sekund å overleve Anonymkode: f48aa...92d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Verktøyene Klarer jeg ikke bruke fordi er så dårliG:( prøver så hardt hvert sekund å overleve Anonymkode: f48aa...92d Da bør du gå til fastlegen/psykologen og be om medisin, slik at du kan bli bedre slik at du kan bruke verktøyene. Anonymkode: 28ef2...b13 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da bør du gå til fastlegen/psykologen og be om medisin, slik at du kan bli bedre slik at du kan bruke verktøyene. Anonymkode: 28ef2...b13 Tror du det kan hjelpe… Anonymkode: f48aa...92d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tror du det kan hjelpe… Anonymkode: f48aa...92d Det har du nok spurt om mange ganger før. Anonymkode: 28ef2...b13 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 Skrevet 1. desember 2024 Få hjelp. Prøv medisiner. Det går ikke over av seg selv, hvertfall ikke raskt. Ligger du å rister er det mye angst. Jeg har hatt det slik. Anonymkode: 3808b...e8e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Få hjelp. Prøv medisiner. Det går ikke over av seg selv, hvertfall ikke raskt. Ligger du å rister er det mye angst. Jeg har hatt det slik. Anonymkode: 3808b...e8e Ok. Hva hvis medisln ikke hjelper. Da Ee det ikke håp Anonymkode: f48aa...92d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ok. Hva hvis medisln ikke hjelper. Da Ee det ikke håp Anonymkode: f48aa...92d Det er jo unødvendig bekymring. Først må du komme deg til fastlegen/psykologen, få utskrevet medisiner, prøve dem, prøve flere hvis de første ikke virker osv. Anonymkode: 28ef2...b13 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.