GÃ¥ til innhold

Hvordan skille angst og depresjon?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det trenger du heller ikke. 

Har du begynt på Brintellix nå?

Anonymkode: 28ef2...b13

Brintellix? Nei? Er den bra og burde prøve?

Jeg skulle gjerne skjønt forskjell på hva som ee angst og hva som er depresjon i det jeg har. Med tanke på hva jeg skal gjøre. Hvorfor trenger man ikke det mener du?

Anonymkode: f48aa...92d

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Brintellix? Nei? Er den bra og burde prøve?

Jeg skulle gjerne skjønt forskjell på hva som ee angst og hva som er depresjon i det jeg har. Med tanke på hva jeg skal gjøre. Hvorfor trenger man ikke det mener du?

GÃ¥r du til behandling? Har du tatt det opp med legen?

AnonymBruker skrev (1 time siden):

GÃ¥r du til behandling? Har du tatt det opp med legen?

Har snakka litt med en psykolog. Men hen sier jeg har angst og deprressive symptomer. Får ikke helt klarhet i det. Og jeg har så mye symptomer. Som bare fyrer hele døgnet. 

Har snakka litt med en psykolog. Men hen sier jeg har angst og deprressive symptomer. Får ikke helt klarhet i det. Og jeg har så mye symptomer. Som bare fyrer hele døgnet. 

Du blir ikke bedre av å gruble og skrive om disse symptomene hele tiden. Avled deg med å gjøre noe. Gå til psykologen igjen og få evt medisiner og verktøy for å takle symptomene.

Annonse

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Du blir ikke bedre av å gruble og skrive om disse symptomene hele tiden. Avled deg med å gjøre noe. Gå til psykologen igjen og få evt medisiner og verktøy for å takle symptomene.

Verktøyene Klarer jeg ikke bruke fordi er så dårliG:( prøver så hardt hvert sekund å overleve

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Verktøyene Klarer jeg ikke bruke fordi er så dårliG:( prøver så hardt hvert sekund å overleve

Da bør du gå til fastlegen/psykologen og be om medisin, slik at du kan bli bedre slik at du kan bruke verktøyene.

Da bør du gå til fastlegen/psykologen og be om medisin, slik at du kan bli bedre slik at du kan bruke verktøyene.

Tror du det kan hjelpe…

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Få hjelp. 
Prøv medisiner. 
Det går ikke over av seg selv, hvertfall ikke raskt. 
Ligger du å rister er det mye angst. Jeg har hatt det slik. 

Anonymkode: 3808b...e8e

Ok. Hva hvis medisln ikke hjelper. Da Ee det ikke håp 

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ok. Hva hvis medisln ikke hjelper. Da Ee det ikke håp 

Det er jo unødvendig bekymring. Først må du komme deg til fastlegen/psykologen, få utskrevet medisiner, prøve dem, prøve flere hvis de første ikke virker osv.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...