Gå til innhold

Hvordan var innleggelse for deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 1.12.2024 den 18.48):

Ja, men da må man først komme til et nivå der det er mulig. Tenker at det er her medisiner kommer inn.

Anonymkode: a861d...969

Ekspander  

Klart det. Man er jo svært syk om man blir innlagt, og motarbeidelse er jo kanskje en del av sykdomsbildet også 

Fortsetter under...

Everybody skrev (På 1.12.2024 den 21.54):

Bare tull alt sammen, var innlagt på DPS 1 år og kunne bare vært hjemme og testet ut medisiner.

Ekspander  

Kan du utdype? Bare tull kan det ikke ha vært vel?

AnonymBruker skrev (På 2.12.2024 den 10.26):

Kan du utdype? Bare tull kan det ikke ha vært vel?

Ekspander  

Den sykdommen jeg har behandles med medisiner. Ingen vits å være innlagt, kunne bare vært hjemme og testet ut forskjellige medikamenter. Fikk en 25 år gammel uerfaren jente som behandler også, ikke helt ideelt. Var noen av de ansatte som var bossy og sjefete, i tillegg møtte jeg noen dårlige mennesker der av medpasientene som jeg kunne vært foruten.

Everybody skrev (På 8.12.2024 den 19.57):

Den sykdommen jeg har behandles med medisiner. Ingen vits å være innlagt, kunne bare vært hjemme og testet ut forskjellige medikamenter. Fikk en 25 år gammel uerfaren jente som behandler også, ikke helt ideelt. Var noen av de ansatte som var bossy og sjefete, i tillegg møtte jeg noen dårlige mennesker der av medpasientene som jeg kunne vært foruten.

Ekspander  

Det høres ikke så bra ut, nei.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...