Gå til innhold

Rødkløver og medisiner.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

usikker skrev (Akkurat nå):

Rødkløver som i blomsten? 
Kjenner bare til at det kan hjelpe mot overgangsplager…

Har du lest inne på rolv.no?

Ja rødkløver blomsten til medisinsk bruk mot overgangsplager. Har ikke lest der nei, kan gjøre det. 

Annonse

usikker skrev (19 minutter siden):

Rødkløver som i blomsten? 
Kjenner bare til at det kan hjelpe mot overgangsplager…

Har du lest inne på rolv.no?

Der stod det ingenting om medisiner. Bare at det var blodfortynnende og skulle ikke brukes ved operasjoner. det stod bare om p.piller der. 

Endret av stjernestøv
stjernestøv skrev (31 minutter siden):

men det er vel uskyldig? det er jo bare en blomst? jeg har en tendens til å bli overnervøs og skylder rarheten i dag på rødkløver, men blir jo rar uansett jeg. 

Det hjelper egentlig ikke mer å gruble over det nå, tenker jeg. Må bare vente og høre hva legen sier.

Hvis legen ikke har umiddelbar kunnskap om det, så mener jeg det er hans (eller hennes) jobb å lese seg opp/ta kontakt med kollegaer osv og finne ut av det. 

Vhanja skrev (13 minutter siden):

Det hjelper egentlig ikke mer å gruble over det nå, tenker jeg. Må bare vente og høre hva legen sier.

Hvis legen ikke har umiddelbar kunnskap om det, så mener jeg det er hans (eller hennes) jobb å lese seg opp/ta kontakt med kollegaer osv og finne ut av det. 

Ok. Får vel bestille en telefontime da og høre. 

Annonse

Vhanja skrev (27 minutter siden):

Men ville du tatt det i kveld? Ellers får jeg vel ikke sove. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...