Gå til innhold

Rødkløver og medisiner.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Vhanja skrev (14 minutter siden):

Du gjør det nok større enn det er. 

Hvorfor ikke få svar hos legen i stedet for å gruble og overdramatisere i eget hode?

ja mulig det men tør ikke ta noe i kveld. 

Tror ikke legen kan noe om det, det er jo ikke et legemiddel. 

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

29

• Vhanja

11

• Dorthe

2

• nachnoo

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

ja mulig det men tør ikke ta noe i kveld. 

Tror ikke legen kan noe om det, det er jo ikke et legemiddel. 

Som andre har nevnt så kan det være det ikke er forsket på det.

Hvis det derimot er forsket på, og det finnes kunnskap om det, så mener jeg det er legens jobb å undersøke det.

stjernestøv
Dorthe skrev (11 minutter siden):

Jeg synes du skal ringe farmasøyten på apoteket du bruker som vet hvilke medisiner du pleier å ta og høre med henne/ham.

Gjorde det i dag tidlig og hun var skeptisk til rødkløver, hun sa jeg måtte høre med lege om jeg kunne ta det. 

stjernestøv
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Som andre har nevnt så kan det være det ikke er forsket på det.

Hvis det derimot er forsket på, og det finnes kunnskap om det, så mener jeg det er legens jobb å undersøke det.

Ok. Får se om de ringer meg i morgen da. Nå er det stengt. 

stjernestøv skrev (14 minutter siden):

Ok. Får se om de ringer meg i morgen da. Nå er det stengt. 

Har du mulighet til å sende melding via Helsenorge?

Hvis jeg har et spørsmål til min fastlege, så ringer jeg ikke legekontoret. Jeg sender en melding i Helsenorge og får svar derfra. 

stjernestøv
Vhanja skrev (19 minutter siden):

Har du mulighet til å sende melding via Helsenorge?

Hvis jeg har et spørsmål til min fastlege, så ringer jeg ikke legekontoret. Jeg sender en melding i Helsenorge og får svar derfra. 

Det går ikke for jeg har vikar, prøvde på det i går. 

Annonse

stjernestøv

Men det positive er jo at jeg fikk gått litt på do av meg selv både i går og i dag, rødkløver er bra for fordøyelsen. Tenk å slippe å ta laxoberal. Men vet jo ikke jeg hva legen tenker. Skal jeg tørre å ta i dag? Jeg er jo alltid rar og litt uvel, vet ikke om det er pga rødkløver. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...