Gå til innhold

Går du til dps nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor blir du avsluttet? Skal du ha noe oppfølging etter det? 

Anonymkode: ebad6...abd

Jeg er ferdigbehandlet (tror jeg?). Har søkt støttesamtaler i kommunen. Får svar innen 4 uker.

Anonymkode: 4453b...6ec

Annonse

Jeg har ikke offisielt tilbud der,  men har hatt ukentlige samtaler med overlegen på sengepost de siste par månedene.  Hensikten med de samtalene er å finne et videre tilbud fra meg.  Han sender nå henvisning til et annet dps i løpet av uken så får vi se

Fru2020 skrev (11 minutter siden):

Jeg har ikke offisielt tilbud der,  men har hatt ukentlige samtaler med overlegen på sengepost de siste par månedene.  Hensikten med de samtalene er å finne et videre tilbud fra meg.  Han sender nå henvisning til et annet dps i løpet av uken så får vi se

Så fint å høre at du blir ivaretatt 🥰

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så fint å høre at du blir ivaretatt 🥰

Takk❤️ Jeg er overrasket over engasjementet han legger ned. Verdig spennende å se om jeg får et tilbud ved det nye dpset som jeg tilhører fra tidlig vår. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...