Gå til innhold

Ved hvilken helse var du da du ble avsluttet på DPS?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

aa-k-j skrev (23 minutter siden):

Udiagnostiserte og ubehandlet traumer og bipolar. Gikk med samme problemer som før jeg begynte i behandling. 

Trist å høre at du ikke riktig hjelp!

Anonymkode: 0affb...eac

Annonse

Dps var en stor vits. Var like dårlig da jeg sluttet som da jeg begynte. Fikk feil diagnose og er sjokkert over det manglende kompetansenivået. Har i ettertid fått god og riktig hjelp og har det mye bedre. 

Anonymkode: 2cc15...885

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Dps var en stor vits. Var like dårlig da jeg sluttet som da jeg begynte. Fikk feil diagnose og er sjokkert over det manglende kompetansenivået. Har i ettertid fått god og riktig hjelp og har det mye bedre. 

Så trist å høre at du opplevde manglende kompetanse. Sa du ifra underveis?

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hvor og hvordan har du fått god og riktig hjelp? 

Jeg fikk time hos dps. Problemstilling: mye angst grunnet en forferdelig traume jeg opplevde for et år siden. Reisevei til dps 2 timer en vei, og flere ganger klarte jeg ikke komme meg dit grunnet panikk anfall, så vi hadde video samtale. Fikk 6 timer totalt, da ble jeg avsluttet fordi jeg ikke hadde nok framgang, og fordi jeg ikke alltid klarte møte opp fysisk grunnet angsten. Var ganske dårlig da jeg ble avsluttet. Fikk tilsendt en «hjelp deg selv app» typ. Jeg fikk samtaler med en psyk sykepleier i kommunen, som er langt bedre enn dps. 

Anonymkode: e813a...886

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig med deg. Han jeg var hos på dps holdt ikke avtaler og timen startet alltid 10 min for sent og avsluttet til vanlig tid. Dvs 35 min pr konsultasjon. Han satt mest å stirret på meg eller så ut vinduet og tenkte. Pratet lite og var veldig passiv. En hippie fyr. Tenk å gå så lenge på skole for å bare sitte der uten å kommentere eller si noe? Avslutte etter 6 samtaler.. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig med deg. Han jeg var hos på dps holdt ikke avtaler og timen startet alltid 10 min for sent og avsluttet til vanlig tid. Dvs 35 min pr konsultasjon. Han satt mest å stirret på meg eller så ut vinduet og tenkte. Pratet lite og var veldig passiv. En hippie fyr. Tenk å gå så lenge på skole for å bare sitte der uten å kommentere eller si noe? Avslutte etter 6 samtaler.. 

Sykt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...