AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 Skrevet 1. desember 2024 Jeg har moderat depresjon med høyt symptomtrykk (og angst). Anonymkode: 0affb...eac 0 Siter
Everybody Skrevet 1. desember 2024 Skrevet 1. desember 2024 Du skal også bli avsluttet eller? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 Skrevet 2. desember 2024 Everybody skrev (5 timer siden): Du skal også bli avsluttet eller? Ja. Du også? Anonymkode: 0affb...eac 0 Siter
Everybody Skrevet 2. desember 2024 Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja. Du også? Anonymkode: 0affb...eac Om 1 år. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 Skrevet 2. desember 2024 Kan jeg spørre hva problemstillingen er? Anonymkode: 0affb...eac 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 Skrevet 2. desember 2024 Everybody skrev (5 minutter siden): Om 1 år. Har behandler satt dato for avslutning altså? Anonymkode: 0affb...eac 0 Siter
Everybody Skrevet 2. desember 2024 Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har behandler satt dato for avslutning altså? Anonymkode: 0affb...eac Ikke dato, men bare at vi regner med å runde av etter et års tid. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 Skrevet 2. desember 2024 Vil du si hvilken diagnose du har? Anonymkode: 0affb...eac 0 Siter
aa-k-j Skrevet 3. desember 2024 Skrevet 3. desember 2024 Udiagnostiserte og ubehandlet traumer og bipolar. Gikk med samme problemer som før jeg begynte i behandling. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 Skrevet 3. desember 2024 aa-k-j skrev (23 minutter siden): Udiagnostiserte og ubehandlet traumer og bipolar. Gikk med samme problemer som før jeg begynte i behandling. Trist å høre at du ikke riktig hjelp! Anonymkode: 0affb...eac 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 Skrevet 3. desember 2024 Moderat deprimert Anonymkode: 51200...dce 0 Siter
Marye Skrevet 3. desember 2024 Skrevet 3. desember 2024 Var psykotisk i perioder, ble henvist til FACT TEAM isteden for DPS 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 Skrevet 3. desember 2024 Dps var en stor vits. Var like dårlig da jeg sluttet som da jeg begynte. Fikk feil diagnose og er sjokkert over det manglende kompetansenivået. Har i ettertid fått god og riktig hjelp og har det mye bedre. Anonymkode: 2cc15...885 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 Skrevet 3. desember 2024 Everybody skrev (På 2.12.2024 den 17.03): Ikke dato, men bare at vi regner med å runde av etter et års tid. Hvorfor akkurat om 1års tid? Går du i noe spesifikk behandling? Anonymkode: 79506...7b9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Dps var en stor vits. Var like dårlig da jeg sluttet som da jeg begynte. Fikk feil diagnose og er sjokkert over det manglende kompetansenivået. Har i ettertid fått god og riktig hjelp og har det mye bedre. Anonymkode: 2cc15...885 Så trist å høre at du opplevde manglende kompetanse. Sa du ifra underveis? Anonymkode: 0affb...eac 0 Siter
Sokk Skrevet 3. desember 2024 Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Dps var en stor vits. Var like dårlig da jeg sluttet som da jeg begynte. Fikk feil diagnose og er sjokkert over det manglende kompetansenivået. Har i ettertid fått god og riktig hjelp og har det mye bedre. Anonymkode: 2cc15...885 Hvor og hvordan har du fått god og riktig hjelp? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 Skrevet 3. desember 2024 Jeg fikk time hos dps. Problemstilling: mye angst grunnet en forferdelig traume jeg opplevde for et år siden. Reisevei til dps 2 timer en vei, og flere ganger klarte jeg ikke komme meg dit grunnet panikk anfall, så vi hadde video samtale. Fikk 6 timer totalt, da ble jeg avsluttet fordi jeg ikke hadde nok framgang, og fordi jeg ikke alltid klarte møte opp fysisk grunnet angsten. Var ganske dårlig da jeg ble avsluttet. Fikk tilsendt en «hjelp deg selv app» typ. Jeg fikk samtaler med en psyk sykepleier i kommunen, som er langt bedre enn dps. Anonymkode: e813a...886 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dps var en stor vits. Var like dårlig da jeg sluttet som da jeg begynte. Fikk feil diagnose og er sjokkert over det manglende kompetansenivået. Har i ettertid fått god og riktig hjelp og har det mye bedre. Anonymkode: 2cc15...885 Enig med deg. Han jeg var hos på dps holdt ikke avtaler og timen startet alltid 10 min for sent og avsluttet til vanlig tid. Dvs 35 min pr konsultasjon. Han satt mest å stirret på meg eller så ut vinduet og tenkte. Pratet lite og var veldig passiv. En hippie fyr. Tenk å gå så lenge på skole for å bare sitte der uten å kommentere eller si noe? Avslutte etter 6 samtaler.. Anonymkode: e813a...886 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enig med deg. Han jeg var hos på dps holdt ikke avtaler og timen startet alltid 10 min for sent og avsluttet til vanlig tid. Dvs 35 min pr konsultasjon. Han satt mest å stirret på meg eller så ut vinduet og tenkte. Pratet lite og var veldig passiv. En hippie fyr. Tenk å gå så lenge på skole for å bare sitte der uten å kommentere eller si noe? Avslutte etter 6 samtaler.. Anonymkode: e813a...886 Sykt! Anonymkode: 0affb...eac 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.