Gå til innhold

Ved hvilken helse var du da du ble avsluttet på DPS?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Usj. Jeg tenkte vel at jeg var frisk nok men det tok enda vel over to år før jeg ble til meg selv igjen. Ble ikke akkurat avsluttet av dps men gikk ikke videre der etter avbrutt innleggelse forårsaket av koronaepidemien. Var innlagt på sykehus noen måneder og ble utskrevet da avdelingen stengte i mars 2020. Da var jeg på frivillig paragraf og hadde vært det de siste ukene, men var ikke stabil for alt i verden. Hadde antatt bipolar diagnose ved utskrivelse. 

I etterkant tror jeg at jeg hadde en blandet episode med depersonalisering og derealisasjon i et par år etter også. Et par dager om gangen kunne jeg endre adferd plutselig. Vet ikke om det var en slags psykose jeg opplevde eller at slike ting bare hendte fordi jeg ikke var i kontakt med meg selv. Jeg kunne i teorien gjøre hva som helst fordi jeg følte at ingenting var ekte... så vil ikke si at jeg var ved god helse i alle fall. 

Ble ikke fulgt opp av dps videre fordi jeg ikke syntes jeg trengte det. Gikk til noen støttesamtaler hos en privatpraktiserende men hun sa Ingenting til noe som helst av det jeg opplevde. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...