Gå til innhold

Mislykket nedtrapping Brintellix @nachnoo

Anbefalte innlegg

Jeg trappet ned Brintellix, i samråd med psykiater, og ble veldig deprimert (har bp2). Økte dosen igjen, men 2-3 uker senere er jeg fortsatt alvorlig deprimert. Hvor lang tid tror du det vil ta før jeg blir bedre? Jeg er helt sikker på at det var seponeringen som gjorde meg deprimert, hvis det har noe å si.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/488684-mislykket-nedtrapping-brintellix-nachnoo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
motiva2 skrev (24 minutter siden):

Jeg trappet ned Brintellix, i samråd med psykiater, og ble veldig deprimert (har bp2). Økte dosen igjen, men 2-3 uker senere er jeg fortsatt alvorlig deprimert. Hvor lang tid tror du det vil ta før jeg blir bedre? Jeg er helt sikker på at det var seponeringen som gjorde meg deprimert, hvis det har noe å si.

Jeg ville bare si at jeg gjorde det samme med Litium og etter 4 uker er jeg fortsatt ganske deprimert. Trodde jeg skulle kjent bedring etter 1-2 uker.

Anonymkode: 641ff...748

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg ville bare si at jeg gjorde det samme med Litium og etter 4 uker er jeg fortsatt ganske deprimert. Trodde jeg skulle kjent bedring etter 1-2 uker.

Takk for at du deler! Jeg trodde også jeg skulle bli bedre ganske kjapt, i stedet er jeg verre enn jeg har vært på veldig lenge. 

God bedring til deg!

AnonymBruker
motiva2 skrev (4 minutter siden):

Takk for at du deler! Jeg trodde også jeg skulle bli bedre ganske kjapt, i stedet er jeg verre enn jeg har vært på veldig lenge. 

God bedring til deg!

Takk og det samme til deg! Det er tøft å leve med depresjon!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...