AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 Skrevet 2. desember 2024 Om man velger å begynne i privat terapi når man avsluttes på DPS. Anonymkode: fc8bc...c63 0 Siter
aa-k-j Skrevet 3. desember 2024 Skrevet 3. desember 2024 Det gjorde ikke jeg. Men jeg måtte starte på nytt pga feil hos DPS så epikrise derfra hadde ikke vært til hjelp i mitt tilfelle. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 Skrevet 3. desember 2024 aa-k-j skrev (På 3.12.2024 den 11.31): Det gjorde ikke jeg. Men jeg måtte starte på nytt pga feil hos DPS så epikrise derfra hadde ikke vært til hjelp i mitt tilfelle. Ekspander Da forstår jeg godt vurderingen din. Fikk du bedre hjelp privat? Anonymkode: fc8bc...c63 0 Siter
aa-k-j Skrevet 3. desember 2024 Skrevet 3. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 3.12.2024 den 11.48): Da forstår jeg godt vurderingen din. Fikk du bedre hjelp privat? Anonymkode: fc8bc...c63 Ekspander Mye bedre hjelp. Har slitt med traumer som følger av ting jeg ble utsatt for fra jeg var barn til jeg ble voksen der jeg var født og oppvokst og turde ikke gå ute der. DPS ville ikke hjelpe meg med det mens etter jeg gikk privat hjelper jeg foreldrene mine med handling uten problemer nå. Gikk over 20 år slik før jeg fikk hjelp privat. Men kan og takke fastlegen min som tok meg seriøst og henviste meg. Var privat med avtale. Endret 3. desember 2024 av aa-k-j 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.