Gå til innhold

Redd.. Tanker om at jeg ikke fortjener å leve.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er redd for at hvis folk rundt meg hadde visst alt om meg, ville de synes jeg ikke fortjener å leve. Jeg tenker på det hver dag, at jeg ikke fortjener å leve. Jeg holder nesten ikke ut. Jeg må leve med meg selv og all skyldfølelsen og det er så vondt. Jeg ville ikke hatt meg selv som venn.. Jeg leser om psykopati på en blogg. Der står det at psykopatene ikke fortjener å leve og jeg føler det gjelder meg. Jeg føler meg som en psykopat fordi jeg har mange onde sider. Men jeg lider under meg selv og sliter med selvmordstanker og lav selvfølelse. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Jeg vet det er dumt å skrive på nettet når jeg føler meg som dette. Er det noen som føler på samme måten som meg? Jeg føler meg så dønn alene om dette. 

Anonymkode: af64b...087

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (32 minutter siden):

Hvordan tenker du om andre da? Har du lav terskel for å mene at noen ikke fortjener å leve? Eller er det bare deg selv det gjelder? 

Ts her: 
Jeg tenker det ikke om andre. Det gjelder bare meg selv. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (27 minutter siden):

Tror nok ikke andre tenker at du ikke fortjener å leve, det er nok i ditt hode men er nok slitsomt å tenke sånn. 

Godt å høre at ingen andre tenker sånn. Håper det er bare i mitt hode, selv om det er slitsomt. 

Annonse

psykedeliker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg leser om psykopati på en blogg. Der står det at psykopatene ikke fortjener å leve og jeg føler det gjelder meg.

Det er dårlig mentalhygiene å lese slike blogger når du tenker på den måten du gjør i utgangspunktet.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er et ganske vanlig sykdomstegn som flere har. Klarer du se på det som et sykdomstegn, og ikke en faktaopplysning?

Får du hjelp? Psykolog og/eller medisiner?

Anonymkode: 81d7c...48b

Jeg vet ikke. Jeg skal prøve på det. Jeg får hjelp fra kommunen og skal legges inn en stund om ikke så lenge. Går på antidepressiva, men skal høre om det går an å øke dosen. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...