Gå til innhold

Hva skal du gjøre i helgen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Idag har jeg vært en tur på kjøpesenteret og fått tak i noen julegaver. Har handlet litt og etterpå skal jeg være sjåfør for en god nabo. Morgendagen går med til å pakke inn gaver og ellers ta det med ro. På søndag skal jeg besøke datteren og barnebarnet, det gleder jeg meg til.

Annonse

AnonymBruker
Emoji skrev (5 timer siden):

Jeg skal møte en venninne på søndag. Jeg gruer meg litt fordi jeg egt ikke er i form til det. Men det blir jo hyggelig å møte henne, det vet jeg. Hun er en solistråle 🥰

Du er kjempeflink som møtes likevel. Jeg avlyste i samme situasjon.

Anonymkode: 072e1...f44

Når slike spørsmål ligger under Psykiatri, blir jeg i tvil om det er greit med svar fra "hvem som helst", enten man sliter med psyken og det sosiale eller ikke 🤔

Men uansett: Stikkord for min helg er litt julebakst, julemarked med omvisning i en historisk bygning (det er mest derfor jeg drar dit, ikke for markedet) sammen med en venninne, kafé med ett av barna og konsert med ett av korene jeg er med i (koret er ett av mange som bidrar på en gigantisk "synge julen inn"-kveld). 

laban skrev (6 minutter siden):

Når slike spørsmål ligger under Psykiatri, blir jeg i tvil om det er greit med svar fra "hvem som helst", enten man sliter med psyken og det sosiale eller ikke 🤔

Men uansett: Stikkord for min helg er litt julebakst, julemarked med omvisning i en historisk bygning (det er mest derfor jeg drar dit, ikke for markedet) sammen med en venninne, kafé med ett av barna og konsert med ett av korene jeg er med i (koret er ett av mange som bidrar på en gigantisk "synge julen inn"-kveld). 

Synes ikke det gjør noe at du svarer selv om du ikke plages med psyken. Men er ikke jeg som laget tråden da. 

Glitter skrev (29 minutter siden):

Synes ikke det gjør noe at du svarer selv om du ikke plages med psyken. Men er ikke jeg som laget tråden da. 

Jeg så at det allerede var svar fra andre brukere enn de som er mest på Psykiatri, og synes vel egentlig ikke det kan skade i en tråd om helgeplaner. 

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Deprimert? Samme her. Hva gjør du når du holder ut?

Ja, og angst. Har fysisk syk med corona i to uker som har gjort meg dårligere psykisk, nesten ikke vært ute av døra.
Holde ut er bare å se på tv til jeg kan legge meg. 

AnonymBruker
Angstlei skrev (2 timer siden):

Ja, og angst. Har fysisk syk med corona i to uker som har gjort meg dårligere psykisk, nesten ikke vært ute av døra.
Holde ut er bare å se på tv til jeg kan legge meg. 

Huff! Hvordan er det til "vanlig". Får du gjort gode aktiviteter for deg selv?

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Huff! Hvordan er det til "vanlig". Får du gjort gode aktiviteter for deg selv?

Får dratt på Fontenehuset. Ellers har jeg ikke klart å finne aktiviteter er for deprimert, vet inaktivitet er det værste, men har ikke mer å gå på. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...