Gå til innhold

Hva skal du gjøre i helgen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Jeg gjorde meg ferdig med julebaksten. Det er ikke så mye jeg lager. Kanelboller ligger i fryseren. Kjekt å ha på hytta utover vinteren. Har laget krumkaker, men mesteparten får moren min. Beholder bare en til oss hver til multekremen på julaften. Har laget havrekjeks også. Det er også til moren min :)

UtakknemligDiva
Vendi skrev (3 timer siden):

Huffda, hva har skjedd? 

Det er ikke slik jeg vil skrive om, du vet hvordan det er, man vet ikke hvem som leser. 
Men jeg mistet drivstoffet mitt. De elsker meg der. Jeg skulle få premie for min innsats. Jeg hadde endelig en jobb jeg trivdes i. Det gjør livet lettere også ellers. Nå vurderer jeg om jeg ikke skal drikke vann i morgen, så unngår jeg at tårer synes blandt folk. 
De tok bort drivstoffet. Gratulerer. Kanskje jeg og slutter. 
Jeg er en av de med mest kontroll nå. Sier ikke at jeg har alt, men mange er syke med god grunn. Jeg har ikke vært. Jeg elsket å være der. 
Jeg er den mange kommer til fordi jeg har elsket å lære, jeg elsker å få resultater som er positive.

Men ja.. det blir kanskje å ikke drikke vann, det kommer ut igjen som tårer. 

UtakknemligDiva skrev (4 minutter siden):

Det er ikke slik jeg vil skrive om, du vet hvordan det er, man vet ikke hvem som leser. 
Men jeg mistet drivstoffet mitt. De elsker meg der. Jeg skulle få premie for min innsats. Jeg hadde endelig en jobb jeg trivdes i. Det gjør livet lettere også ellers. Nå vurderer jeg om jeg ikke skal drikke vann i morgen, så unngår jeg at tårer synes blandt folk. 
De tok bort drivstoffet. Gratulerer. Kanskje jeg og slutter. 
Jeg er en av de med mest kontroll nå. Sier ikke at jeg har alt, men mange er syke med god grunn. Jeg har ikke vært. Jeg elsket å være der. 
Jeg er den mange kommer til fordi jeg har elsket å lære, jeg elsker å få resultater som er positive.

Men ja.. det blir kanskje å ikke drikke vann, det kommer ut igjen som tårer. 

Tror jeg forstår. Det er trist at det er blitt sånn på jobben da. Du må ta vare på deg selv så godt du kan, og det innebærer å drikke vann. Tror ikke du får mindre tårer av å gå uten vann en dag. Du vil nok bare føle deg enda dårligere. Ønsker deg lykke til, håper det på et vis vil ordne seg til det bedre! 

Annonse

UtakknemligDiva
Vendi skrev (9 timer siden):

Tror jeg forstår. Det er trist at det er blitt sånn på jobben da. Du må ta vare på deg selv så godt du kan, og det innebærer å drikke vann. Tror ikke du får mindre tårer av å gå uten vann en dag. Du vil nok bare føle deg enda dårligere. Ønsker deg lykke til, håper det på et vis vil ordne seg til det bedre! 

Ja kommer til å kjefte sjefen huden full hvis de ikke ordner opp. 

UtakknemligDiva skrev (11 minutter siden):

Ja kommer til å kjefte sjefen huden full hvis de ikke ordner opp. 

Hvis det er jobben; har du snakket med verneombud og tillitsvalgt - dersom det finnes på din arbeidssplass? Hos oss ble det bedre da flere ble sykemeldte og vi gikk lenger opp i systemet. Da ble vi hørt og tatt mer på alvor. 

UtakknemligDiva
Emoji skrev (9 timer siden):

Hvis det er jobben; har du snakket med verneombud og tillitsvalgt - dersom det finnes på din arbeidssplass? Hos oss ble det bedre da flere ble sykemeldte og vi gikk lenger opp i systemet. Da ble vi hørt og tatt mer på alvor. 

Nei. Men det er ikke mot meg noen har gjort noe. Men på en dag gikk jeg fra å glede meg til å dra på jobb, til å ikke føle meg hjemme. Det bare MÅTTE skje noe! 
Og det måtte gå seg utover de som jeg hadde mest og best kontakt med. 

Rastløsheten har tatt meg og nå vet jeg ikke om jeg vil fortsette der. Men hva skal jeg? Og jeg tør ikke si opp så lenge jeg ikke har ny jobb. Jeg har ikke søkt helelr fordi jeg håper at det kanskje går seg til igjen. Men jeg er svært misfornøyd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...