Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ISW skrev (1 minutt siden):

Jeg sluttet med SSRI i 2020. Det var en gang for mye. Det gjorde at jeg fikk en ny angstlidelse.

Innser at jeg må bruke det resten av livet. Samme med betablokker og kolesterolsenkende. Jeg irriterer meg over dette hver gang jeg skal pakke bagasje, eller reflekterer over livet mitt. Men jeg kommer aldri til å slutte.

Jeg forstår deg godt. Det er bra du aldri kommer til å slutte.

Fortsetter under...

ISW skrev (52 minutter siden):

Definisjonen på galskap er vel å gjøre det samme igjen og igjen og forvente ulikt resultat?

Aldri levd uten 120% jobb med det stresset det medfører. Som ufør og ta livet med ro, tror jeg faktisk det går. Går aldri ned uten å ha vært oppe. Stopper oppturer med valium. Så har faktisk troen. Har snudd helt om på livet.

ISW skrev (1 time siden):

Jeg sluttet med SSRI i 2020. Det var en gang for mye. Det gjorde at jeg fikk en ny angstlidelse.

Innser at jeg må bruke det resten av livet. Samme med betablokker og kolesterolsenkende. Jeg irriterer meg over dette hver gang jeg skal pakke bagasje, eller reflekterer over livet mitt. Men jeg kommer aldri til å slutte.

Nei, vi får bare ta de medisinene vi skal/trenger, selv om det kan oppleves både irriterende og frustrerende til tider. Er glad du ikke skal slutte ❤️ Det skal heller aldri jeg gjøre mer. 

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

jeg tar 18 tabl i døgnet for å klare hverdagen.

Anonymkode: 346b1...7a2

❤️ 

Min mann bruker også mye medisin. Han har 17 resepter og bruker 12 av de fast. Det er et styr når han skal ordne dosetten, må ha tunga rett i munnen. Da vi skulle ut og fly måtte han ha egen veske for bare medisinene 🙈

Dere er flinke ❤️

AnonymBruker
Emoji skrev (5 timer siden):

❤️

Min mann bruker også mye medisin. Han har 17 resepter og bruker 12 av de fast. Det er et styr når han skal ordne dosetten, må ha tunga rett i munnen. Da vi skulle ut og fly måtte han ha egen veske for bare medisinene 🙈

Dere er flinke ❤️

Er det medisin for psykisk sykdom? Eller begge deler?

Anonymkode: 55feb...413

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...