Gå til innhold

Er det flere som har det sånn med ord?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

At man ikke klarer eller unngår å bruke enkelte helt vanlige, dagligdagse ord som f.eks. «negler» fordi det er forbundet med stor skam eller noe annet negativt? 

Bare det å skrive ordet her på dol er vanskelig og gjør meg veldig uvel. 

Jeg skammer meg over det, og jeg føler meg unormal pga det. 

Anonymkode: 3a724...707

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

At man ikke klarer eller unngår å bruke enkelte helt vanlige, dagligdagse ord som f.eks. «negler» fordi det er forbundet med stor skam eller noe annet negativt? 

Bare det å skrive ordet her på dol er vanskelig og gjør meg veldig uvel. 

Jeg skammer meg over det, og jeg føler meg unormal pga det. 

Normalen er å ha abnormaliteter. Så ikke tenk for mye på det☺️ Alle har særegenheter i personlighet, tankesett, levemåte osv. Det er normalen. 

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (3 minutter siden):

Ja. Blir bare ikke vant til det. 

Glitter skrev (3 timer siden):

Det er enkelte ord jeg ikke liker å si. Alle ordene har med seksualitet å gjøre. 

Samme her. Men det ble lltt lettere av å bruke de ordene til behandler. 

AnonymBruker

Jeg tror kanskje, for min del, at jeg har det sånn fordi jeg ble misbrukt og følte meg skitten samt tråkka så langt ned at jeg følte meg verdiløs. Jeg vet ikke. Prøver å finne ut av det så jeg kan erstatte tankene med noe vettugt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...