Gå til innhold

Hvor mange har fått bp2-diagnose som så har blitt fjernet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er shizoaffektiv det samme som schizofreni?

Anonymkode: 13d1d...f65

Ikke meg du spør, men tillater meg å svare siden jeg har samme diagnose selv. Forenklet sagt gir schizoaffektiv symptomer både fra det bipolare og fra det schizofrene. 

AnonymBruker
Vendi skrev (Akkurat nå):

Ikke meg du spør, men tillater meg å svare siden jeg har samme diagnose selv. Forenklet sagt gir schizoaffektiv symptomer både fra det bipolare og fra det schizofrene. 

Takk!

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk!

Eller det affektive da. Det er vel mer riktig å si enn kun det bipolare. Man kan være såkalt "schizodepressiv" og "schizobipolar"

Endret av Vendi
Vendi skrev (4 timer siden):

Den ble fjernet og endret til bp1. Så ble det til slutt Schizoaffektiv. 

Jeg mener selv at jeg har bp2, og ikke noe annet enn det. Eller dvs det går litt fram og tilbake med hva jeg mener. 

Har tenkt på dette siden jeg skrev det, og føler meg litt dum. Det er klart jeg har schizoaffektiv lidelse, det er ingen tvil om det. Det er bare litt hardt å svelge og vanskelig å erkjenne noen ganger. Men er blitt mye bedre på det da. I starten var jeg mer i fornektelse og tvil enn jeg er nå. Nå vet jeg at jeg har det. 

Endret av Vendi
Vendi skrev (6 timer siden):

Har tenkt på dette siden jeg skrev det, og føler meg litt dum. Det er klart jeg har schizoaffektiv lidelse, det er ingen tvil om det. Det er bare litt hardt å svelge og vanskelig å erkjenne noen ganger. Men er blitt mye bedre på det da. I starten var jeg mer i fornektelse og tvil enn jeg er nå. Nå vet jeg at jeg har det. 

Det er forståelig at du er ambivalent til om det er riktig at du har diagnosen. Kan lure på det selv i blant, altså om jeg har diagnosen. Men jeg var jo innlagt på psykoseposten i sånn tre måneder. Da skulle man tro de hadde nok info til å stille en sånn diagnose. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...