AnonymBruker Skrevet 9. desember Del Skrevet 9. desember Pga kroniske sykdommer og noe vit.mangel opp gjennom har mitt lange, tykke hår endt opp med å bli mye kortere og veldig tynt. Det er dessuten også noe tørt og har falt av ujevnt. Det er til ca midt på ryggen nå men trenger en real klipp. Et sted nedenfor til ovenfor skulder ser jeg for meg. Det å klippe håret har alltid vært en stor greie for meg...jeg går mye heller til både tannlege og gynokolog Jeg trenger en frisør som virkelig kan faget sitt, som er veldig forsiktig med saksa, som kan klipp og farge ifht ansikt og personlighet...en frisør som virkelig har omsorg for og som ser kunden sin...forbi det å "bare" være flink til å klippe og være blid og hyggelig Alt av byer mellom Ski til Strømstad og omegn er av interesse...Frisøren og resultatet på denne timen er SÅ viktig at jeg kommer meg dit du er Takknemmelig for tips Anonymkode: 2ab91...45a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/488790-tips-til-virkelig-god-fris%C3%B8r-i-%C3%B8stfold/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.