Gå til innhold

Mentalt illebefinnende ut av det blå

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I ettermiddag er jeg så stresset at jeg føler hele kroppen vibrerer. Samtidig er jeg så sliten i kroppen at jeg ikke får ut det som kjennes som en intens uro. Det er som en storm innvendig og hjernen kjennes ut som om den skal eksplodere. Tankene løper løpsk uten at jeg vet hva jeg tenker på. Føles som om hundrevis av signaler skyter rundt i hjernen på en gang. Kjenner at jeg blir så urolig at jeg får lyst til å slå meg selv bevisstløs for å slippe unna. Ikke at jeg tenker gjøre det eller har noen måte å gjøre det på men føler det som en slags tortur nå..skjønner ikke hva det er, bortsett fra at jeg vet jeg står under stress..Men har kontroll på liksom det jeg må

Har vært på jobb og vært vanlig effektiv. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har prøvd å legge.meg nå men får jo ikke sove fordi jeg er helt i hundre innvendig. Slått av alt lyst og lagt meg rett ned.men helt kaos i tankeverdwn. Hva er dette? Tør ikke ta innsovningstablett i frykt for å bli selvdestruktiv istedenfor å sovne. Hva kan dette være. Føler det helt ute av kontroll 

Anonymkode: bced9...910

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er bedre nå. Tok en innsovningstablett for 20 minutter siden. Nå har hjernen roet seg. Tror ikke jeg kommer til å sove men fyringen i hodet er borte. Slapper av. Kan ha vært angst eller stress. Men er ikke vant til det. Er bare glad det virker være over. 

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (49 minutter siden):

Kanskje det er et angstanfall? Har du prøvd å ta deg en dusj. Det hjelper veldig på meg i alle fall.

Klarer ikke gjøre noen ting og merker ikke hva kroppen vil. Men å dusje er for mye ennå. Bare flyter litt nå. Kjenner meg fortsatt forvirret men roligere. Bare føttene som ikke helt får roa på seg nå. Og at jeg ikke skjønner hva jeg må gjøre. Men det er greit liksom nå. Lettet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...