Gå til innhold

Hvordan er det lurt å starte opp i jobb etter lang pause?

Anbefalte innlegg

Den forsvunne diamanten skrev (23 timer siden):

Har ikke jobbet på lenge, har studert litt men måtte ta permisjon. Men jeg kan jo ikke bare gi opp. Så hvordan kan man jobbe seg oppover? Er en 20 prosent stilling noe som kan gå? 

Jeg tror 20% er i minste laget, du får lite jobbtrening med så lav stillingsprosent. Men dette avhenger jo av hva slags jobb og arbeidstid det er snakk om. Kanskje kan 3-4 timer pr dag, 4 dager i uken være et godt utgangspunkt. 

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (På 9.12.2024 den 19.30):

Anbefaler deg å ta en jobb innen helse. 

Anonymkode: ec0e9...f03

Fordi folk har så jævla rævva helse ikke sant.

Det siste jeg vil er å måtte jobbe innen dette. For fyyy jeg har dårlig tålmod. 
Jeg kan være veldig hjelpsom. Men jeg hadde blitt svært aggressiv om jeg hadde måttet ta meg av mennesker. 

AnonymBruker
UtakknemligDiva skrev (8 minutter siden):

Fordi folk har så jævla rævva helse ikke sant.

Det siste jeg vil er å måtte jobbe innen dette. For fyyy jeg har dårlig tålmod. 
Jeg kan være veldig hjelpsom. Men jeg hadde blitt svært aggressiv om jeg hadde måttet ta meg av mennesker. 

Kanskje noen en dag må bli tvunget til å ta vare på ei sur, sint, hissig dame som deg. Da tenker jeg tålmodighet får et helt annet lag ved seg 

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kanskje noen en dag må bli tvunget til å ta vare på ei sur, sint, hissig dame som deg. Da tenker jeg tålmodighet får et helt annet lag ved seg 

Jeg er ikke ufin mot folk. Så hvis jeg havner der kommer jeg ikke til å kjefte på de som skal pleie meg. Jeg forstår ikke hvorfor jeg skulle gjøre det.

Og hvorfor tror du jeg er sur? 
Sint er jeg sjelden men det skjer, hissig er et personlighetstrekk enkelte har. 

Endret av UtakknemligDiva
Den forsvunne diamanten

Nå har jeg søkt på to jobber. En som kunderådgiver på flytoget og en på barnas hus som butikkmedarbeider. Så ja jeg tror virkelig ikke jeg får jobben på flytoget siden det var høye krav men har mer troa på den barnas hus. Flytoget 20% stilling og barnas hus 10%

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (5 timer siden):

Nå har jeg søkt på to jobber. En som kunderådgiver på flytoget og en på barnas hus som butikkmedarbeider. Så ja jeg tror virkelig ikke jeg får jobben på flytoget siden det var høye krav men har mer troa på den barnas hus. Flytoget 20% stilling og barnas hus 10%

Masse lykke til!

Anonymkode: fa495...d34

Annonse

påskelilje
Den forsvunne diamanten skrev (9 timer siden):

Lykke til!!!

Den forsvunne diamanten skrev (13 timer siden):

Lykke til. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...