Gå til innhold

Jeg savner hunden min mer enn noen andre jeg har mistet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kjente knapt noen sorg da jeg bla mistet foreldre, svigerforeldre og besteforeldre. Men hunden min derimot.. det er den verste sorgen jeg har vært gjennom. 

Er jeg kald og unormal?

Anonymkode: 54e7e...1cd

Absolutt ikke hvis du hadde et bedre forhold til hunden din enn til dine egne foreldre. 

Anonymkode: 6f72a...617

AnonymBruker

Det er ikke unormalt å føle sterke følelser når hunden en har dør.

Det er unormalt å ikke føle sterke følelser når ens foreldre dør. Hvis det ikke ligger mer bak som du ikke har nevnt.

Anonymkode: 73e46...7bf

Annonse

AnonymBruker

Å miste hunden sin er vondt. Jeg måtte avlive vår hund i fjor grunnet sykdom. Veldig vondt. Jeg skaffet meg to nye små søte hunder, og de har fylt hundehjertet mitt igjen. Anbefaler deg å få deg en ny hund. Da får du fokuset på en ny liten valp du skal ta vare på og som elsker deg 

Anonymkode: 24726...bf9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...