Gå til innhold

Hvilke forventninger har du til behandlingen du får?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg forventer å bli værende stabil framover på de medisinene jeg tar nå. Jeg forventer også at samtalene jeg får "i kommunen" vil gjøre samme nytten, altså at det vil bidra til å opprettholde stabilitet. 

Endret av Vendi
Vendi skrev (33 minutter siden):

Jeg forventer å bli værende stabil framover på de medisinene jeg tar nå. Jeg forventer også at samtalene jeg får "i kommunen" vil gjøre samme nytten, altså at det vil bidra til å opprettholde stabilitet. 

Har du samtaler både på DPS og i kommunen?

Anonymkode: 5d080...4ee

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har du samtaler både på DPS og i kommunen?

Nei. Samtaler foregår for tiden i kommunen. Men jeg er inne på DPS en liten periode nå for oppfølging pga medisinendring. 

Endret av Vendi
Vendi skrev (1 minutt siden):

Nei. Samtaler foregår i kommunen. Men jeg er inne på DPS en liten periode nå for oppfølging pga medisinendring. 

Ah, ok. Hvordan synes du forskjellen mellom samtalene med behandler på DPS og miljøterapeut i kommunen er?

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ah, ok. Hvordan synes du forskjellen mellom samtalene med behandler på DPS og miljøterapeut i kommunen er?

Vet ikke helt enda. Jeg har nettopp fått ny behandler i kommunen, en psykiatrisk sykepleier. Men mitt inntrykk når det gjelder den forrige (som jeg hadde meget kort tid før hun sluttet), er at det er lavere kvalitet på samtalene. Jeg var vant med DPS i lang tid før dette. Og savner det. Men nå får jeg gi denne nye en sjanse. Det kan hende det blir veldig bra, hvem vet 🙂

Annonse

Vendi skrev (46 minutter siden):

Vet ikke helt enda. Jeg har nettopp fått ny behandler i kommunen, en psykiatrisk sykepleier. Men mitt inntrykk når det gjelder den forrige (som jeg hadde meget kort tid før hun sluttet), er at det er lavere kvalitet på samtalene. Jeg var vant med DPS i lang tid før dette. Og savner det. Men nå får jeg gi denne nye en sjanse. Det kan hende det blir veldig bra, hvem vet 🙂

Det blir nok litt likt for min del. Jeg skal også avsluttes på DPS og over til kommunen snart. Kanskje det blir veldig bra for oss😉

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...