Gå til innhold

Hvilken type øl liker du best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

påskelilje
Grendel skrev (2 timer siden):

Jeg tror begge deler er en treningssak. Man trøkker i seg øl eller kaffe en stund for å være sosial. Gradvis begynner man å like det. Der er en innsats som gir en belønning i enden.

Noen ganger er det de tingene man må jobbe for å like som smaker best når man først liker det: Kaffe, øl, oliven, sild, blåmuggost, rakfisk, chili etc.

Rakfisk smakte jeg for første gang i fjor. Det var...eh...interessant. Takker helt sikkert ja igjen til rakfisklag dersom jeg blir invitert, men det vil nok ta mange ganger før jeg forhåpentligvis synes det er godt ja 😅

Blåmuggost har jeg spist hele livet. Husker at jeg fikk det hos farmor og farfar 💙

Nicklusheletida
påskelilje skrev (1 time siden):

Rakfisk smakte jeg for første gang i fjor. Det var...eh...interessant. Takker helt sikkert ja igjen til rakfisklag dersom jeg blir invitert, men det vil nok ta mange ganger før jeg forhåpentligvis synes det er godt ja 😅

Blåmuggost har jeg spist hele livet. Husker at jeg fikk det hos farmor og farfar 💙

Jeg likte det første gangen jeg smakte det og synes det er kjempegodt. Jeg har lyst til å arrangere rakfisklag hjemme selv, men innser at det er litt risikabelt :)

påskelilje
Nicklusheletida skrev (18 minutter siden):

Jeg likte det første gangen jeg smakte det og synes det er kjempegodt. Jeg har lyst til å arrangere rakfisklag hjemme selv, men innser at det er litt risikabelt :)

Likte du det sånn ordentlig første gangen???!!! For meg var det veldig eksotisk og merkelig, men veldig god stemning og mye godt tilbehør 😅

Det var faktisk ganske ille å komne ut på kjøkkenet da de tok fisken opp av den bøtta og begynte å skjære opp... 😱 Fant fort ut at jeg heller meldte meg til dekking og rydding enn å være på kjøkkenet da 😅

Nicklusheletida
påskelilje skrev (10 minutter siden):

Likte du det sånn ordentlig første gangen???!!! For meg var det veldig eksotisk og merkelig, men veldig god stemning og mye godt tilbehør 😅

Det var faktisk ganske ille å komne ut på kjøkkenet da de tok fisken opp av den bøtta og begynte å skjære opp... 😱 Fant fort ut at jeg heller meldte meg til dekking og rydding enn å være på kjøkkenet da 😅

Jeg har bare smakt ferdig fra butikk og ja jeg likte det ordentlig:) 

Dekking ja. Det er det koseligste jeg vet om og det har jeg kost meg med nå i kveld :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...