Gå til innhold

Flere som meg ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kort fortalt. Opplevde et stort traume for et par år siden, da en i familien omkom i ei stygg bilulykke. Personen var bare ungdom. Jeg gikk helt ned for telling. I ettertid har vi opplevd både alvorlig sykdom og det har vært mye sjokk og slag på slag. Nå er jeg der at jeg er livredd for egne ungdommer. Tåler nesten ikke at de går ut, uten å få ha tilgang på snap map og kontroll. Når de sover på natta er jeg inne å sjekker om de puster. Får jeg ikke tak i folk i familien tenker jeg verste tanken og får sjokk/ panikk anfall og må roe meg på Sobril. Jeg går i konstant alarmberedskap og tåler ingenting. Er i full jobb men sykmeldt for tiden 

Anonymkode: c1cda...9c0

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/488861-flere-som-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kort fortalt. Opplevde et stort traume for et par år siden, da en i familien omkom i ei stygg bilulykke. Personen var bare ungdom. Jeg gikk helt ned for telling. I ettertid har vi opplevd både alvorlig sykdom og det har vært mye sjokk og slag på slag. Nå er jeg der at jeg er livredd for egne ungdommer. Tåler nesten ikke at de går ut, uten å få ha tilgang på snap map og kontroll. Når de sover på natta er jeg inne å sjekker om de puster. Får jeg ikke tak i folk i familien tenker jeg verste tanken og får sjokk/ panikk anfall og må roe meg på Sobril. Jeg går i konstant alarmberedskap og tåler ingenting. Er i full jobb men sykmeldt for tiden 

Håper du kan få hjelp for dette høres bare vondt ut.

Anonymkode: 6d19a...c21

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/488861-flere-som-meg/#findComment-4340427
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (2 timer siden):

Det høres forferdelig slitsomt ut. Kanskje en psykolog kan hjelpe deg med dette?

Har ei jeg går til. Skal jobbe mer traumer rettet etter jul. Hun sier kroppen min trenger ro over tid, og erfare at ting er trygt. Men ting skjer jo hele tiden her. Sliter med at ungdommen i hus stadig roter seg bort i noe, og det blir noe. Da blir det stress igjen. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/488861-flere-som-meg/#findComment-4340441
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...