Gå til innhold

Hvor lang tid tar det å bytte medisin?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er svært individuelt. Lengre tid dess alvorligere sykdommen er. Ved å gradvis sette inn annen AP, kan det skje raskere enn om en kun reduserer uten å erstatte. 

Det er ulike anbefalinger som strekker seg fra 3 mnd til 15 mnd. Det er viktig at en følges nøye slik at en kan gjøre tilpasninger underveis.

nachnoo skrev (8 timer siden):

Dette er svært individuelt. Lengre tid dess alvorligere sykdommen er. Ved å gradvis sette inn annen AP, kan det skje raskere enn om en kun reduserer uten å erstatte. 

Det er ulike anbefalinger som strekker seg fra 3 mnd til 15 mnd. Det er viktig at en følges nøye slik at en kan gjøre tilpasninger underveis.

Oi såpass lenge ja. Spent på hvilken plan min behandler lager da. Forhåpentligvis tre måneder da sånn at jeg ikke blir værende så alt for lenge innlagt.

Glitter skrev (11 timer siden):

Oi såpass lenge ja. Spent på hvilken plan min behandler lager da. Forhåpentligvis tre måneder da sånn at jeg ikke blir værende så alt for lenge innlagt.

Prøv å tenke at det er vel anvendt tid(skjønner at du blir utålmodig altså).

Anonymkode: 052b9...772

Annonse

Glitter skrev (11 minutter siden):

9 januar..

Det er ikke sånn kjempelenge til, men skjønner at dagene kan bli lange.. klarer du å finne glede i tilværelsen? Leste tidligere at du ikke er deprimert lengre. Det er jo utrolig gledelig å lese❤️

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke sånn kjempelenge til, men skjønner at dagene kan bli lange.. klarer du å finne glede i tilværelsen? Leste tidligere at du ikke er deprimert lengre. Det er jo utrolig gledelig å lese❤️

Jeg prøver å finne innhold i dagene, men er jo på sykehus så ikke så mye å gjøre. Men får lov til å dra hjem noen timer hver dag nå, så det er jo bra. 

Ja takket være ECT så har jeg blitt veldig bra. :)

Glitter skrev (38 minutter siden):

Jeg prøver å finne innhold i dagene, men er jo på sykehus så ikke så mye å gjøre. Men får lov til å dra hjem noen timer hver dag nå, så det er jo bra. 

Ja takket være ECT så har jeg blitt veldig bra. :)

Det er sant. Det blir begrenset hva man kan finne på dag etter dag. Kan du melde deg inn på et treningssenter i nærheten mon tro?

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er sant. Det blir begrenset hva man kan finne på dag etter dag. Kan du melde deg inn på et treningssenter i nærheten mon tro?

Jeg skal ha en stor operasjon i januar. Den tar det flere måneder å gro ferdig. Når jeg til våren er ferdig grodd så får jeg vurdere treningssenter. Men jeg har spinningsykkel og styrkematte hjemme da. 

Glitter skrev (34 minutter siden):

Jeg skal ha en stor operasjon i januar. Den tar det flere måneder å gro ferdig. Når jeg til våren er ferdig grodd så får jeg vurdere treningssenter. Men jeg har spinningsykkel og styrkematte hjemme da. 

Det blir nok krevende for deg. Liker du å lese bøker, pusle, drive med kreative aktiviteter?

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det blir nok krevende for deg. Liker du å lese bøker, pusle, drive med kreative aktiviteter?

Ikke sånn veldig. Jeg blir fort rastløs. Resultatet fra en nevropsykologisk test viste at jeg burde utredes for ADHD. Men det ble aldri tatt tak i. Poenget mitt er at jeg er en litt urolig person. Så det blir krevende i tiden etter operasjonen.

Annonse

Glitter skrev (2 timer siden):

Ikke sånn veldig. Jeg blir fort rastløs. Resultatet fra en nevropsykologisk test viste at jeg burde utredes for ADHD. Men det ble aldri tatt tak i. Poenget mitt er at jeg er en litt urolig person. Så det blir krevende i tiden etter operasjonen.

Vil du be om utredning for ADHD nå? Det er nok klokt?

Glitter skrev (3 minutter siden):

Vet ikke helt om jeg orker mer utredning. 

Er det ikke slik at man kan få et mye bedre liv om man starter på riktig medisin for ADHD? Jeg ville sterkt vurdert det! Nevn det for behandler?

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er det ikke slik at man kan få et mye bedre liv om man starter på riktig medisin for ADHD? Jeg ville sterkt vurdert det! Nevn det for behandler?

Jo kan kanskje nevne det. Er bare redd de skal tenke jeg vil ha gratis rus.

Glitter skrev (5 timer siden):

Får prøve det. Men behandler er borte til neste uke så må vente til da. 

Ja, vent til neste uke til behandler kommer. Nå når du først er bedre er det kanskje sjangs for å bli riktig god med riktige medisiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...