AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 Skrevet 15. desember 2024 Jeg skal ut å kjøpe julegaver på søndagsåpent. Er deprimert og gruer meg litt, men det går sikkert bedre enn jeg tror. Anonymkode: f41ec...2f6 0 Siter
Vendi Skrevet 15. desember 2024 Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg skal ut å kjøpe julegaver på søndagsåpent. Er deprimert og gruer meg litt, men det går sikkert bedre enn jeg tror. Anonymkode: f41ec...2f6 Ja, det går sikkert bedre enn du tror. Det kan også hjelpe litt å gå ut. Lykke til! 0 Siter
Adeie Skrevet 15. desember 2024 Skrevet 15. desember 2024 Se på skiskyting, vaske, se på håndballkamp. 1 Siter
Glitter Skrevet 15. desember 2024 Skrevet 15. desember 2024 Veldig lite. Har vært hjemme en tur. Er tilbake på sykehuset og gjør veldig lite. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 15. desember 2024 Skrevet 15. desember 2024 Har hørt mye på musikk, ikke i bakgrunnen når jeg gjør andre ting, men slappet av og lyttet. 0 Siter
hattifnattus Skrevet 15. desember 2024 Skrevet 15. desember 2024 Jeg reiser for å feire jul på andre siden av landet om 3 dager, så her går dagen i å få unnagjort husarbeid,klesvask og pakke inn julegaver så alt er klart før avreise. 2 Siter
Vhanja Skrevet 15. desember 2024 Skrevet 15. desember 2024 Gaming foran PCen. Alt jeg orker i natt etter en kort og dårlig natts søvn. Var på julebord i går og selv om jeg kjørte og var edru så ble det sent hjem og dårlig søvn, så nå føler jeg meg helt elendig. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 15. desember 2024 Skrevet 15. desember 2024 Følge manus, opprettholde samfunnsløgnen og være en byrde for samfunnet. 2 Siter
Nicklusheletida Skrevet 15. desember 2024 Skrevet 15. desember 2024 Vi skal ha et pinnekjøttselskap her kl 17.00, så dagen er brukt på forberedelser. Nå er det jul i stua . Juletreet og spisebordet er pynta . Blomster er kjøpt inn. Jeg elsker å dille og dalle. Flytte på små ting for at alt skal være perfekt. Egentlig er det bare jeg som ser små detaljer . Gjestene bryr seg nok ikke, men da blir i hvert fall jeg fornøyd 😃 Det lukter jul her og vi spiller julemusikk. Dette blir på en måte vår " julaftenfeiring" med svigerfamilien. En tradisjon, siden de skal feire på hytta si. Gleder meg til middag i dag. 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 Skrevet 15. desember 2024 Nicklusheletida skrev (40 minutter siden): Vi skal ha et pinnekjøttselskap her kl 17.00, så dagen er brukt på forberedelser. Nå er det jul i stua . Juletreet og spisebordet er pynta . Blomster er kjøpt inn. Jeg elsker å dille og dalle. Flytte på små ting for at alt skal være perfekt. Egentlig er det bare jeg som ser små detaljer . Gjestene bryr seg nok ikke, men da blir i hvert fall jeg fornøyd 😃 Det lukter jul her og vi spiller julemusikk. Dette blir på en måte vår " julaftenfeiring" med svigerfamilien. En tradisjon, siden de skal feire på hytta si. Gleder meg til middag i dag. Så hyggelig du gjør det for deg og dine🥰 Anonymkode: f41ec...2f6 1 Siter
Glitter Skrevet 15. desember 2024 Skrevet 15. desember 2024 Nicklusheletida skrev (44 minutter siden): Vi skal ha et pinnekjøttselskap her kl 17.00, så dagen er brukt på forberedelser. Nå er det jul i stua . Juletreet og spisebordet er pynta . Blomster er kjøpt inn. Jeg elsker å dille og dalle. Flytte på små ting for at alt skal være perfekt. Egentlig er det bare jeg som ser små detaljer . Gjestene bryr seg nok ikke, men da blir i hvert fall jeg fornøyd 😃 Det lukter jul her og vi spiller julemusikk. Dette blir på en måte vår " julaftenfeiring" med svigerfamilien. En tradisjon, siden de skal feire på hytta si. Gleder meg til middag i dag. Ha det fint. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 15. desember 2024 Skrevet 15. desember 2024 Har bare sett på serier i dag som vanlig. 0 Siter
påskelilje Skrevet 15. desember 2024 Skrevet 15. desember 2024 Dattera er kommet hjem fra det store utland, og det har vært SÅ koselig å ha henne her i helgen! Hun har litt rar døgnrytme, så da vi stod opp, hadde hun vært våken lenge, fyrt i ovnen, tent stearinlys og laget klar deilig søndagsfrokost ❤️ Etterpå gikk jeg i kirka, og etter det gikk mannen og jeg tur i skogen. Om en times tid skal vi besøke noen venner. Så dette ble en innholdsrik søndag! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 Skrevet 15. desember 2024 psykedeliker skrev (1 time siden): Følge manus, opprettholde samfunnsløgnen og være en byrde for samfunnet. Du er ikke en byrde. Husk det☺️ Anonymkode: f41ec...2f6 0 Siter
emilie321 Skrevet 15. desember 2024 Skrevet 15. desember 2024 Har vært på besøk hos dattera og barnebarnet. Det var hyggelig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 Skrevet 15. desember 2024 Adeie skrev (3 timer siden): Se på skiskyting, vaske, se på håndballkamp. Det blir spennende med kamp kl 18! Anonymkode: f41ec...2f6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 Skrevet 15. desember 2024 emilie321 skrev (Akkurat nå): Har vært på besøk hos dattera og barnebarnet. Det var hyggelig. Så fint! Hvor gammelt er barnebarnet? Anonymkode: f41ec...2f6 0 Siter
emilie321 Skrevet 15. desember 2024 Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så fint! Hvor gammelt er barnebarnet? Anonymkode: f41ec...2f6 Barnehagealder 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 Skrevet 15. desember 2024 emilie321 skrev (4 minutter siden): Barnehagealder Herlig alder:) Anonymkode: f41ec...2f6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det blir spennende med kamp kl 18! Anonymkode: f41ec...2f6 Det er faktisk så spennende at jeg ikke klarer å se på! Må zappe innom og se hvert 5 minutt cirka 🙈 Anonymkode: 34a5c...81b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.