Gå til innhold

Hva skal du bruke søndagen til?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg skal ut å kjøpe julegaver på søndagsåpent. Er deprimert og gruer meg litt, men det går sikkert bedre enn jeg tror.

Anonymkode: f41ec...2f6

Ja, det går sikkert bedre enn du tror. Det kan også hjelpe litt å gå ut. Lykke til! :)

Annonse

Nicklusheletida

Vi skal ha et pinnekjøttselskap her kl 17.00, så dagen er brukt på forberedelser. Nå er det jul i stua . Juletreet og spisebordet er pynta .  Blomster er kjøpt inn. Jeg elsker å dille og dalle. Flytte på små ting for at alt skal være perfekt. Egentlig er det bare jeg som ser små detaljer . Gjestene bryr seg nok ikke, men da blir i hvert fall jeg fornøyd 😃

Det lukter jul her og vi spiller julemusikk. Dette blir på en måte vår " julaftenfeiring" med svigerfamilien. En tradisjon,  siden de skal feire på hytta si. 

Gleder meg til middag i dag. :)

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (40 minutter siden):

Vi skal ha et pinnekjøttselskap her kl 17.00, så dagen er brukt på forberedelser. Nå er det jul i stua . Juletreet og spisebordet er pynta .  Blomster er kjøpt inn. Jeg elsker å dille og dalle. Flytte på små ting for at alt skal være perfekt. Egentlig er det bare jeg som ser små detaljer . Gjestene bryr seg nok ikke, men da blir i hvert fall jeg fornøyd 😃

Det lukter jul her og vi spiller julemusikk. Dette blir på en måte vår " julaftenfeiring" med svigerfamilien. En tradisjon,  siden de skal feire på hytta si. 

Så hyggelig du gjør det for deg og dine🥰

Anonymkode: f41ec...2f6

Nicklusheletida skrev (44 minutter siden):

Ha det fint. :)

påskelilje

Dattera er kommet hjem fra det store utland, og det har vært SÅ koselig å ha henne her i helgen! Hun har litt rar døgnrytme, så da vi stod opp, hadde hun vært våken lenge,  fyrt i ovnen, tent stearinlys og laget klar deilig søndagsfrokost ❤️

Etterpå gikk jeg i kirka,  og etter det gikk mannen og jeg tur i skogen. Om en times tid skal vi besøke noen venner.

Så dette ble en innholdsrik søndag!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...