Gå til innhold

Hva skal du bruke søndagen til?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har julevasket badet, trent litt, bakt en type småkaker som egentlig ikke er julekaker, men som vi liker å ha til jul, vært på gravlunden for å justere timingen på batterilyset, og tatt en kaffe på kafé. Nå skal vi se håndballfinalen mens vi smaker på småkakene. 

AnonymBruker
Dorthe skrev (39 minutter siden):

Jeg ar julepyntet huset i natt siden jeg ikke fikk sove.  Nå er minstemann her og vi har spist medisterkaker og julepølse og han og mannen er fornøyde.  Nå går håndballkampen her og jeg er trøtt.

Bruker du sovemedisin? Så hyggelig for familien å våkne til julepyntet hus!

Anonymkode: f41ec...2f6

Nicklusheletida
påskelilje skrev (5 timer siden):

Dattera er kommet hjem fra det store utland, og det har vært SÅ koselig å ha henne her i helgen! Hun har litt rar døgnrytme, så da vi stod opp, hadde hun vært våken lenge,  fyrt i ovnen, tent stearinlys og laget klar deilig søndagsfrokost ❤️

Etterpå gikk jeg i kirka,  og etter det gikk mannen og jeg tur i skogen. Om en times tid skal vi besøke noen venner.

Så dette ble en innholdsrik søndag!

Du verden ! :) Da jeg leste at hun hadde rar døgnrytme, så trodde jeg først at hun sov til langt på dag. Det pleier ikke å være slik at det er ungdommen som står opp først. Koselig å stå opp til frokost da :)

Annonse

påskelilje
Nicklusheletida skrev (44 minutter siden):

Du verden ! :) Da jeg leste at hun hadde rar døgnrytme, så trodde jeg først at hun sov til langt på dag. Det pleier ikke å være slik at det er ungdommen som står opp først. Koselig å stå opp til frokost da :)

Hun har vært i Asia, så kroppen ligger liksom 7 timer foran oss her 😃 Vi kom hjem nå i kveld, da hadde hun sovnet på sofaen, var helt i Ørsta 😅 Fikk hjulpet henne i seng. Det tar nok noen dager før hun er i hakk 🙃😊

Nicklusheletida
påskelilje skrev (3 minutter siden):

Hun har vært i Asia, så kroppen ligger liksom 7 timer foran oss her 😃 Vi kom hjem nå i kveld, da hadde hun sovnet på sofaen, var helt i Ørsta 😅 Fikk hjulpet henne i seng. Det tar nok noen dager før hun er i hakk 🙃😊

Aha, det skjønner jeg. Jeg får også hjem yngstedatteren om noen dager. Blir koselig det :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...