Gå til innhold

Fluoxetin

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har sosial fobi, ocd og mild grad av adhd. Jeg har prøvd de fleste ssri, snri, anafranail,mao,  remeron, og brintellix. Ingen gir full effekt. Jeg går nå på efexor, aduvanz og zyprexa. Men jeg vurderer å bytte ut efexor med Fluoxetin som legen har skrevet ut dersom jeg ville prøve den. Er det noen som har gode/dårlige erfaringer med denne?

Anonymkode: b430c...f68

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/488921-fluoxetin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hei,

Jeg har sosial fobi, ocd og mild grad av adhd. Jeg har prøvd de fleste ssri, snri, anafranail,mao,  remeron, og brintellix. Ingen gir full effekt. Jeg går nå på efexor, aduvanz og zyprexa. Men jeg vurderer å bytte ut efexor med Fluoxetin som legen har skrevet ut dersom jeg ville prøve den. Er det noen som har gode/dårlige erfaringer med denne?

Anonymkode: b430c...f68

Fluoxetin var det første antidepressiva jeg prøvde. Jeg ble kjempedårlig da jeg startet opp på den, men det kan vel også være depresjonen som utviklet seg til det verre. Uansett så sluttet jeg sporenstreks på disse etter råd fra psykiateren min på det tidspunktet.

Anonymkode: cfac6...db0

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/488921-fluoxetin/#findComment-4340929
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...