Gå til innhold

Julehuskeliste 2024

Anbefalte innlegg

påskelilje
lavender skrev (5 timer siden):

Jeg skal feire julaften hjemme hos min far, så huskelisten min for hva som skal gjøres er ganske så kort 😊 Skal pakke og reiser i morgen og ellers så har jeg har fått kjøpt og pakket inn alle julegaver så gjelder det bare å få levert de dagene før julaften. Lillejulaften pynter vi treet også blir det nok å se Tre nøtter til askepott og hjelpe til med middag og dessert selve julaften 😊

Ønsker deg en riktig god jul sammen med din far 🌲🤩

Fortsetter under...

påskelilje
Lillemus skrev (17 timer siden):

Vi skal bort til eksen min på julaften så vi styrer ikke særlig mye hjemme og det er deilig. Til helgen skal jeg dra over badet og kjøkkenet en siste gang før jul og vaske mattene som hører til de to rommene, må ha rene matter til jul.

I går var jeg med ungene hele dagen, ruslet i byen, på julemarkedet, spiste på Egon og tok det store pariserhjulet i Trondheim og storkoste oss! ❤️ Og selvfølgelig fant jeg en liten tullegave til guttungen så jeg må finne på en liten tulleting til jentungen også, men det er akkurat sånn det pleier å være. :D 

Så nå skal jeg bare roe ned og slappe av frem mot jul og gjennom julen. Har heldigvis ingen planer om store, sosiale tilstelninger eller selskaper (utover julekvelden) annet enn å jobbe en dag i romjula og henge litt med ungene. Blir deilig!

Høres deilig ut!

Jeg gleder meg veldig til de to eldste kommer hjem nå - hun yngste kom på fredag ❤️

påskelilje
Eva Sofie skrev (15 timer siden):

Jeg kjenner at i år blir det greit, og en stor lettelse, når vi nærmer oss nyttår og juledagene er overstått.

Jeg synes alltid det er trivelig å lese om juleforberedelser m.m. frem mot jul. Alle familier har sine tradisjoner ;) 

Det var sånn jeg hadde det i fjor ❤️ Så veldig frem til at jula skulle være overstått.

Ønsker deg noen gode stunder som du kan varme deg på de neste to ukene ❤️

Nicklusheletida
påskelilje skrev (1 minutt siden):

Herlig 🤩😅🌲

Ja, herlig med litt roligere dager nå etter en litt slitsom høst. Skal holde meg på hjemmekontor til etter jul . Var på jobb på mandag og der var nesten ingen. Flere som tar hjemmekontor. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...