Gå til innhold

Skikkelig plaget med angst for tiden!

Anbefalte innlegg

Trenger litt backing og feedback idag. Er veldig plaget med angst. Det er som noe innestengte følelser og uro. Og klarer bare ligge og riste og vil skrike:( skikkelig vondt! Jeg prøver å bevege meg så mye jeg kan for å få ut energi- men kroppen blir enda mer gira da og trenger ro. Flere som føler på slikt? 

Forslag til noen typer bevegelser som er egnet for å kanalisere angsten, når intensitet ikke funker? Eller annet for å prosessere følelsene?

Anonymkode: 07978...a6d

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/488965-skikkelig-plaget-med-angst-for-tiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velger å svare ts jeg. Jeg er ikke her ofte og kan ikke trådene opp og ned. 
Det finnes ulike øvelser du kan gjøre for å få stress ut av kroppen. Søk på nettet, da det er vanskelig å forklare her. Riste bort angsten kan du søke på. Prøv å distrahere angsten og få fokuset over på annet. Ikke enkelt men det hjelper. Ikke gi oppmerksomhet til angsten da vokser den bare. 

Anonymkode: d8bc5...b4a

10 hours ago, AnonymBruker said:

Det finnes ulike øvelser du kan gjøre for å få stress ut av kroppen. Søk på nettet, da det er vanskelig å forklare her. Riste bort angsten kan du søke på. Prøv å distrahere angsten og få fokuset over på annet. Ikke enkelt men det hjelper. Ikke gi oppmerksomhet til angsten da vokser den bare. 

Nå har du åpnet Pandoras eske, lykke til. Jaja, en blir ikke ku før en har vært kalv. 

Anonymkode: 946bb...b7a

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Takk for svar🤗🤗

Annonse

snusmumeriken96 skrev (25 minutter siden):

Jeg bruker en kombinasjon av atrax,vival, sobril og quetiapin. Det hjelper noe. Har beklageligvis ikke et godt svar. Virker som vi sliter med det samme.

Jeg ønsker deg alt godt❤️❤️, for det her er grusomt synes jeg..

Takk, det samme:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...