Lady HM Skrevet tirsdag kl 21:05 Del Skrevet tirsdag kl 21:05 Hun i kassa var virkelig ikke frekk - HUN trigget deg ikke! Hun stakkar, må stå hele dagen å registrere salg av plastposer til ublu priser og har sikkert fått beskjed av sin leder om at de ikke ikke lenger bare kan gi bort poser hvis kunden spør litt seint lenger (slik som de gjerne gjorde før). Hun forsøkte å avvæpne situasjonen hvor hun faktisk måtte be deg om å betale for posen ved å slå en spøk/være ironisk. Og i tillegg så klikker du på henne? 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/488975-ble-sint-p%C3%A5-butikken-igjen/page/3/#findComment-4341381 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:21 Del Skrevet tirsdag kl 21:21 Jeg synes TS viser dårlig oppførsel og en nedlatende holdning som kjefter og truer med å snakke med sjefen. Hersketeknikk og nedlatende holdninger er vist på tynt grunnlag. Jeg har jobbet i kassa og jeg kan love jeg hadde svart langt frekkere og hissigere enn den som fikk eder og galle slengt etter seg av TS i dag. Slik oppførsel er drittstøvel oppførsel og har ingenting for seg. Anonymkode: 1e2aa...b94 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/488975-ble-sint-p%C3%A5-butikken-igjen/page/3/#findComment-4341386 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:47 Del Skrevet tirsdag kl 21:47 Lady HM skrev (39 minutter siden): Hun i kassa var virkelig ikke frekk - HUN trigget deg ikke! Hun stakkar, må stå hele dagen å registrere salg av plastposer til ublu priser og har sikkert fått beskjed av sin leder om at de ikke ikke lenger bare kan gi bort poser hvis kunden spør litt seint lenger (slik som de gjerne gjorde før). Hun forsøkte å avvæpne situasjonen hvor hun faktisk måtte be deg om å betale for posen ved å slå en spøk/være ironisk. Og i tillegg så klikker du på henne? Unnskyld meg. Men hvorfor i alle verden skulle jeg ikke betalt for posen? Jeg spurte ikke sent. Hun bippet produktet og jeg ba henne legge til en pose... at hun da skal fortelle meg at "den ikke er gratis"... hvorfor skulle jeg tro den er gratis? At hun allerede hadde gjort klar til betaling i samme sekund som hun tok i produktet kan ikke jeg noe for. Man gjør ikke slik i et serviceyrke. Anonymkode: db563...e51 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/488975-ble-sint-p%C3%A5-butikken-igjen/page/3/#findComment-4341391 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady HM Skrevet tirsdag kl 21:52 Del Skrevet tirsdag kl 21:52 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Unnskyld meg. Men hvorfor i alle verden skulle jeg ikke betalt for posen? Jeg spurte ikke sent. Hun bippet produktet og jeg ba henne legge til en pose... at hun da skal fortelle meg at "den ikke er gratis"... hvorfor skulle jeg tro den er gratis? At hun allerede hadde gjort klar til betaling i samme sekund som hun tok i produktet kan ikke jeg noe for. Man gjør ikke slik i et serviceyrke. Anonymkode: db563...e51 Oi, ja jeg forstår at du har store sinneproblemer ja! Det er ingen, verken kassadama eller meg, som beskylder deg for å ikke ville betale for posen. Hun prøvde bare å være avvæpnende stakkar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/488975-ble-sint-p%C3%A5-butikken-igjen/page/3/#findComment-4341393 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:55 Del Skrevet tirsdag kl 21:55 4 minutes ago, AnonymBruker said: At hun allerede hadde gjort klar til betaling i samme sekund som hun tok i produktet kan ikke jeg noe for. Man gjør ikke slik i et serviceyrke. Anonymkode: db563...e51 Det er helt fascinerende hvilke grunner du finner til å legge skylda på kassadama og ikke deg selv. At kassadama var rask med å gjøre klart til betaling er synden, at du klikker og oppfører deg så ufint er bare rimelig å forvente? Herregud. Har aldri sett at det å være en effektiv kassadame har noe negativt for seg. Anonymkode: 56556...1b1 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/488975-ble-sint-p%C3%A5-butikken-igjen/page/3/#findComment-4341394 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:15 Del Skrevet tirsdag kl 22:15 Nå føler jeg dere med vilje ikke innrømmer å skjønne situasjonen. Jeg gjorde ingenting. Det var en kassedame som beskyldte meg for å ikke ville betale for en pose, helt ubegrunnet. Dette ble tydelig ved måten hun snakket til meg på. Ble dritt irritert fordi jeg står i ro og fred og bare ber om å legge til en pose (legge til = scanne inn). Ja. Vi er enige om at man ikke trenger å lage en stor scene ut av det, men å finne seg i frekt tilsnakk synes jeg heller ikke er riktig. Skulle bare ønske jeg ikke reagerte så voldsomt inni meg. Gjorde ikke så mye annet mot henne enn å si litt høyt at jeg synes hun er frekk og at hun bare skal legge til en pose... Det er ikke alltid slik at kunden er så ufin. Noen ganger er ansatte også ufine og det uten grunn. Jeg setter vogner på plass, står tålmodig i kø og rydder ellers opp etter meg i butikken. Utviser vanlig god folkeskikk. Men så er jeg kanskje lett antennelig da, når folk gjør feil. Kunne sikkert vært mer tilgivende der. I tidligere tider har det særlig vært road rage og butikker det har rent over for meg. Men det var aldri jeg som har brøyta meg fram, brytt vikeplikten eller lignende. Jeg har derimot reagert ganske kraftig på køsniking, frekk tiltale. Når noen omtrent går ned barna dine fordi de har det travelt å ikke ser seg for, da er de nære å være i fysisk fare selv... Men har jo ikke skjedd noe ennå, annet enn nestenulykker forårsaket av andre. En gang holdt et menneske på å kjøre ned ene ungen som gikk litt foran oss andre på veien over et gangfelt. Alt var oversiktlig, høylys sommerdag, bilen kjører sakte og ser oss "tilsynelatende", så bare kjører den videre opp i gangfeltet og bråbremser sånn ved/på ungen. Da skal jeg si. I hodet rev jeg personen ut av døren og slo vedkommende til blods på fortauet. Men så ble det bare til at jeg trøstet ungen istedenfor. Hadde ikke annen interaksjon enn å bli stående og stirre på vedkommende en stund. Hadde ikke hode til å anmelde... en annen gang prøvde en trailersjåfør å forbikjøre meg i et dobbeltfelt som var ved å ende, slik at jeg måtte ha bremsa skikkelig opp for å slippe forbi innen kjørebanen sluttet. Jeg lå i fartsgrensen og ble provosert av at DEN doninge liksom skulle kjøre forbi de siste meterne. Der var jeg alene i bilen og risikerte i praksis livet fordi jeg nektet å bremse hardt opp. Måtte gasse på for å ikke få traileren i soda og kom akkurat forbi..fyren måtte bremse og kjøre litt på sånn gult hakkete område der hvor to baner blir til en. Gud. DA banket det i brystet og jeg skulle gjerne snakket med han etterpå. Tok ned vinduet og vinket han inn til samme retning jeg tok ut av rundkjøringa. Ville jammen fortelle denne mannen noe. Men han bare tutet og blinka med noe lys innen han raste videre... DA var jeg sint da. Og igjen. Jeg ble hissig de gangene der også. Men det er aldri jeg som starter det. Jeg reagerer bare på. Og kun ved et visst energinivå... så det hører til personligheten. Hvis man ikke ønsker å bli konfrontert bør man helst ikke yppe innpå... mitt råd til "alle som er redd for slike [som meg]". Ikke drit deg ut bare. Så enkelt. Anonymkode: db563...e51 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/488975-ble-sint-p%C3%A5-butikken-igjen/page/3/#findComment-4341399 Del på andre sider Flere delingsvalg…
UtakknemligDiva Skrevet tirsdag kl 22:32 Del Skrevet tirsdag kl 22:32 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er man høflig så er jeg verdens mest omtenksomme. Er du uhøflig, så reagerer jeg nok kraftigere enn andre. Men mer utrygt blir det ikke pga meg. Bare folk oppfører seg så går det bra. Anonymkode: db563...e51 Problemet er at du virker som en som tar ting i verste mening. Og at det er DU som skal avgjøre når andre oppfører seg og ikke. Jeg har hatt noen sånne kunder. Dere kan ødelegge dagen til en. Jeg har lært meg å la det være. Men jeg har vært borti kunder som har anklaget meg for å himle med øya (har en tilstand som gjør at jeg flakker med blikket. Folk flest reagerer ikke og jeg ser veldig mange gjøre dette uten at jeg tror de himler til meg). En annen gang sa jeg til en kunde at det er egen pakkedisk fordi vi ikke hadde til og det har aldri vært meningen at der vi jobbet skulle vi pakke for kundene. Men da ble hun kjempe sur og ropte til meg mens hun stod og pakket (sammen med barnet sitt) «har du en dårlig dag i dag?» «stakkars du har en dårlig dag i dag» 😂 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/488975-ble-sint-p%C3%A5-butikken-igjen/page/3/#findComment-4341400 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:33 Del Skrevet tirsdag kl 22:33 Nei, jeg prøver ikke å være vrien med vilje, men her er det så åpenbart at du har reagert voldsomt og vært direkte ufin. 8 minutes ago, AnonymBruker said: Gjorde ikke så mye annet mot henne enn å si litt høyt at jeg synes hun er frekk og at hun bare skal legge til en pose... Dette her rimer ikke med det du skrev i hovedinnlegget: "Jeg skal bare ha én ting men ber om at kassadama legger til en pose. Hun sier jeg må trykke avbryt på terminalen. "Ok," sier jeg. Så sier hun "Ja. For de posene er ikke gratis akkurat." Da klikker det for meg. "Jeg ber deg bare om å legge til en pose!" sier jeg da svært høylytt (tror jeg). "Ber ikke om å få den gratis, bare at du legger den til." Jeg sier et eller annet om at hun er frekk og at jeg skal rapportere henne inn. Da ble hun helt satt ut og at sa at hun ikke mente det "sånn." Jeg ble litt satt ut av meg selv også og sa ikke like høyt at det "jammen hørtes sånn ut!" 11 minutes ago, AnonymBruker said: ... mitt råd til "alle som er redd for slike [som meg]". Ikke drit deg ut bare. Så enkelt. Din definisjon på "å drite seg ut" er tydeligvis veldig avvikende fra min og de fleste andre her sin. I mitt hode var kommentaren til kassadama helt uskyldig og noe jeg måtte jobbe hardt for å tolke i en negativ retning. Hadde alle hatt like fri tolkning av "å drite seg ut" ville jeg ikke turt å åpne kjeften min til fremmede, for da er det umulig å vite hva som får folk til å klikke i vinkel. Du innrømmer at du har et sinneproblem og det er bra, men hvorfor er du ikke åpen for at denne situasjonen også er et resultat av sinneproblemet? For meg og tydeligvis alle andre som har kommentert her, er det ganske innlysende. Anonymkode: 56556...1b1 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/488975-ble-sint-p%C3%A5-butikken-igjen/page/3/#findComment-4341401 Del på andre sider Flere delingsvalg…
UtakknemligDiva Skrevet tirsdag kl 22:34 Del Skrevet tirsdag kl 22:34 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nå føler jeg dere med vilje ikke innrømmer å skjønne situasjonen. Jeg gjorde ingenting. Det var en kassedame som beskyldte meg for å ikke ville betale for en pose, helt ubegrunnet. Dette ble tydelig ved måten hun snakket til meg på. Ble dritt irritert fordi jeg står i ro og fred og bare ber om å legge til en pose (legge til = scanne inn). Ja. Vi er enige om at man ikke trenger å lage en stor scene ut av det, men å finne seg i frekt tilsnakk synes jeg heller ikke er riktig. Skulle bare ønske jeg ikke reagerte så voldsomt inni meg. Gjorde ikke så mye annet mot henne enn å si litt høyt at jeg synes hun er frekk og at hun bare skal legge til en pose... Det er ikke alltid slik at kunden er så ufin. Noen ganger er ansatte også ufine og det uten grunn. Jeg setter vogner på plass, står tålmodig i kø og rydder ellers opp etter meg i butikken. Utviser vanlig god folkeskikk. Men så er jeg kanskje lett antennelig da, når folk gjør feil. Kunne sikkert vært mer tilgivende der. I tidligere tider har det særlig vært road rage og butikker det har rent over for meg. Men det var aldri jeg som har brøyta meg fram, brytt vikeplikten eller lignende. Jeg har derimot reagert ganske kraftig på køsniking, frekk tiltale. Når noen omtrent går ned barna dine fordi de har det travelt å ikke ser seg for, da er de nære å være i fysisk fare selv... Men har jo ikke skjedd noe ennå, annet enn nestenulykker forårsaket av andre. En gang holdt et menneske på å kjøre ned ene ungen som gikk litt foran oss andre på veien over et gangfelt. Alt var oversiktlig, høylys sommerdag, bilen kjører sakte og ser oss "tilsynelatende", så bare kjører den videre opp i gangfeltet og bråbremser sånn ved/på ungen. Da skal jeg si. I hodet rev jeg personen ut av døren og slo vedkommende til blods på fortauet. Men så ble det bare til at jeg trøstet ungen istedenfor. Hadde ikke annen interaksjon enn å bli stående og stirre på vedkommende en stund. Hadde ikke hode til å anmelde... en annen gang prøvde en trailersjåfør å forbikjøre meg i et dobbeltfelt som var ved å ende, slik at jeg måtte ha bremsa skikkelig opp for å slippe forbi innen kjørebanen sluttet. Jeg lå i fartsgrensen og ble provosert av at DEN doninge liksom skulle kjøre forbi de siste meterne. Der var jeg alene i bilen og risikerte i praksis livet fordi jeg nektet å bremse hardt opp. Måtte gasse på for å ikke få traileren i soda og kom akkurat forbi..fyren måtte bremse og kjøre litt på sånn gult hakkete område der hvor to baner blir til en. Gud. DA banket det i brystet og jeg skulle gjerne snakket med han etterpå. Tok ned vinduet og vinket han inn til samme retning jeg tok ut av rundkjøringa. Ville jammen fortelle denne mannen noe. Men han bare tutet og blinka med noe lys innen han raste videre... DA var jeg sint da. Og igjen. Jeg ble hissig de gangene der også. Men det er aldri jeg som starter det. Jeg reagerer bare på. Og kun ved et visst energinivå... så det hører til personligheten. Hvis man ikke ønsker å bli konfrontert bør man helst ikke yppe innpå... mitt råd til "alle som er redd for slike [som meg]". Ikke drit deg ut bare. Så enkelt. Anonymkode: db563...e51 Hold styr på de helvetes barna da vet du. Nok av barn som løper rundt om og er til hinder for ting som faktisk skal frem. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/488975-ble-sint-p%C3%A5-butikken-igjen/page/3/#findComment-4341402 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den forsvunne diamanten Skrevet tirsdag kl 22:53 Del Skrevet tirsdag kl 22:53 Hardere å være i serviceyrker enn man tror! Husker når jeg jobbet på tivoli. En kunde fikk meg til å gråte, men måtte jo bare fortsette å holde maska. Kan hende hun også fikk det slik. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/488975-ble-sint-p%C3%A5-butikken-igjen/page/3/#findComment-4341403 Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykedeliker Skrevet tirsdag kl 23:00 Del Skrevet tirsdag kl 23:00 (endret) AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hvis man ikke ønsker å bli konfrontert bør man helst ikke yppe innpå... mitt råd til "alle som er redd for slike [som meg]". Det er mange her som ikke er redd for slike som deg, tvert imot. Det kommer du til å lære på den harde måten den dagen du møter en av oss IRL. Endret tirsdag kl 23:00 av psykedeliker 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/488975-ble-sint-p%C3%A5-butikken-igjen/page/3/#findComment-4341404 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:12 Del Skrevet tirsdag kl 23:12 psykedeliker skrev (8 minutter siden): Det er mange her som ikke er redd for slike som deg, tvert imot. Det kommer du til å lære på den harde måten den dagen du møter en av oss IRL. Så du går rundt og prøver å terge på deg sinte småbarnsmødre i 30 åra for å forhåpentligvis provosere dem nok til å bli sinte, slik at du kan lære dem noe på "den harde måten"? Interessant. Jeg går faktisk ikke og ser etter trøbbel med vilje. UtakknemligDiva skrev (36 minutter siden): Hold styr på de helvetes barna da vet du. Nok av barn som løper rundt om og er til hinder for ting som faktisk skal frem. Og om jeg har styr på barna. Vet hva slags barn du sikter til og de kommer ikke fra den kanten her nei, og lite overlatt tilfeldighetene. Ikke så vanskelig å holde styr på sånn sett. Det der var en tulling som kjørte 20 i 30 sona med mobilen i fanget eller noe slikt. Fulgte ikke med i en helt oversiktlig situasjon. Anonymkode: db563...e51 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/488975-ble-sint-p%C3%A5-butikken-igjen/page/3/#findComment-4341407 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:13 Del Skrevet tirsdag kl 23:13 Den forsvunne diamanten skrev (19 minutter siden): Hardere å være i serviceyrker enn man tror! Husker når jeg jobbet på tivoli. En kunde fikk meg til å gråte, men måtte jo bare fortsette å holde maska. Kan hende hun også fikk det slik. Hvis man er følsom bør man kanskje ikke slenge frekke bemerkninger til publikum, om du sammenligner med min situasjon. Det var tross alt ikke urprovosert reaksjon fra min side. Anonymkode: db563...e51 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/488975-ble-sint-p%C3%A5-butikken-igjen/page/3/#findComment-4341408 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet tirsdag kl 23:23 Del Skrevet tirsdag kl 23:23 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå føler jeg dere med vilje ikke innrømmer å skjønne situasjonen. Jeg gjorde ingenting. Det var en kassedame som beskyldte meg for å ikke ville betale for en pose, helt ubegrunnet. Dette ble tydelig ved måten hun snakket til meg på. Ble dritt irritert fordi jeg står i ro og fred og bare ber om å legge til en pose (legge til = scanne inn). Ja. Vi er enige om at man ikke trenger å lage en stor scene ut av det, men å finne seg i frekt tilsnakk synes jeg heller ikke er riktig. Skulle bare ønske jeg ikke reagerte så voldsomt inni meg. Gjorde ikke så mye annet mot henne enn å si litt høyt at jeg synes hun er frekk og at hun bare skal legge til en pose... Det er ikke alltid slik at kunden er så ufin. Noen ganger er ansatte også ufine og det uten grunn. Jeg setter vogner på plass, står tålmodig i kø og rydder ellers opp etter meg i butikken. Utviser vanlig god folkeskikk. Men så er jeg kanskje lett antennelig da, når folk gjør feil. Kunne sikkert vært mer tilgivende der. I tidligere tider har det særlig vært road rage og butikker det har rent over for meg. Men det var aldri jeg som har brøyta meg fram, brytt vikeplikten eller lignende. Jeg har derimot reagert ganske kraftig på køsniking, frekk tiltale. Når noen omtrent går ned barna dine fordi de har det travelt å ikke ser seg for, da er de nære å være i fysisk fare selv... Men har jo ikke skjedd noe ennå, annet enn nestenulykker forårsaket av andre. En gang holdt et menneske på å kjøre ned ene ungen som gikk litt foran oss andre på veien over et gangfelt. Alt var oversiktlig, høylys sommerdag, bilen kjører sakte og ser oss "tilsynelatende", så bare kjører den videre opp i gangfeltet og bråbremser sånn ved/på ungen. Da skal jeg si. I hodet rev jeg personen ut av døren og slo vedkommende til blods på fortauet. Men så ble det bare til at jeg trøstet ungen istedenfor. Hadde ikke annen interaksjon enn å bli stående og stirre på vedkommende en stund. Hadde ikke hode til å anmelde... en annen gang prøvde en trailersjåfør å forbikjøre meg i et dobbeltfelt som var ved å ende, slik at jeg måtte ha bremsa skikkelig opp for å slippe forbi innen kjørebanen sluttet. Jeg lå i fartsgrensen og ble provosert av at DEN doninge liksom skulle kjøre forbi de siste meterne. Der var jeg alene i bilen og risikerte i praksis livet fordi jeg nektet å bremse hardt opp. Måtte gasse på for å ikke få traileren i soda og kom akkurat forbi..fyren måtte bremse og kjøre litt på sånn gult hakkete område der hvor to baner blir til en. Gud. DA banket det i brystet og jeg skulle gjerne snakket med han etterpå. Tok ned vinduet og vinket han inn til samme retning jeg tok ut av rundkjøringa. Ville jammen fortelle denne mannen noe. Men han bare tutet og blinka med noe lys innen han raste videre... DA var jeg sint da. Og igjen. Jeg ble hissig de gangene der også. Men det er aldri jeg som starter det. Jeg reagerer bare på. Og kun ved et visst energinivå... så det hører til personligheten. Hvis man ikke ønsker å bli konfrontert bør man helst ikke yppe innpå... mitt råd til "alle som er redd for slike [som meg]". Ikke drit deg ut bare. Så enkelt. Anonymkode: db563...e51 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/488975-ble-sint-p%C3%A5-butikken-igjen/page/3/#findComment-4341413 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:45 Del Skrevet tirsdag kl 23:45 Everybody skrev (22 minutter siden): Anonymkode: db563...e51 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/488975-ble-sint-p%C3%A5-butikken-igjen/page/3/#findComment-4341414 Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykedeliker Skrevet tirsdag kl 23:53 Del Skrevet tirsdag kl 23:53 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Så du går rundt og prøver å terge på deg sinte småbarnsmødre i 30 åra for å forhåpentligvis provosere dem nok til å bli sinte, slik at du kan lære dem noe på "den harde måten"? Jeg benytter meg av muligheten når den dukker opp, siden du spør. Noe mer du lurte på? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/488975-ble-sint-p%C3%A5-butikken-igjen/page/3/#findComment-4341416 Del på andre sider Flere delingsvalg…
UtakknemligDiva Skrevet tirsdag kl 23:55 Del Skrevet tirsdag kl 23:55 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Så du går rundt og prøver å terge på deg sinte småbarnsmødre i 30 åra for å forhåpentligvis provosere dem nok til å bli sinte, slik at du kan lære dem noe på "den harde måten"? Interessant. Jeg går faktisk ikke og ser etter trøbbel med vilje. Og om jeg har styr på barna. Vet hva slags barn du sikter til og de kommer ikke fra den kanten her nei, og lite overlatt tilfeldighetene. Ikke så vanskelig å holde styr på sånn sett. Det der var en tulling som kjørte 20 i 30 sona med mobilen i fanget eller noe slikt. Fulgte ikke med i en helt oversiktlig situasjon. Anonymkode: db563...e51 Du skrev «når noen omtrent går ned barna dine». GÅR. Jeg antar ikke at du er en av de som har disse barna. Selvsagt har du sånne veloppdragne barn. Poenget var at i feks butikker så trenger ansatte å kunne gå fordi de må hjelpe folk og da er det ganske irriterende med barn som skal drive og løpe foran deg så du må være «paranoid» for å ikke gå dem ned. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/488975-ble-sint-p%C3%A5-butikken-igjen/page/3/#findComment-4341417 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:57 Del Skrevet tirsdag kl 23:57 psykedeliker skrev (3 minutter siden): Jeg benytter meg av muligheten når den dukker opp, siden du spør. Noe mer du lurte på? Ja. Hvor bor du? Anonymkode: db563...e51 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/488975-ble-sint-p%C3%A5-butikken-igjen/page/3/#findComment-4341418 Del på andre sider Flere delingsvalg…
UtakknemligDiva Skrevet tirsdag kl 23:58 Del Skrevet tirsdag kl 23:58 Everybody skrev (33 minutter siden): Akkurat slik jeg ble da hun dama sa jeg himlet med øynene til henne. Hun oppførte seg normalt og jeg ange fred og ingen fare, da hun plutselig rett etter å gå fra ut av butikken kom tilbake og var sint fordi jeg himlet. Da så jeg ut som dette Noe hun også ble sur for. «Du ser på meg som om jeg sier noe dumt» «jeg er faktisk ikke dum» 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/488975-ble-sint-p%C3%A5-butikken-igjen/page/3/#findComment-4341419 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 00:00 Del Skrevet onsdag kl 00:00 UtakknemligDiva skrev (1 minutt siden): Akkurat slik jeg ble da hun dama sa jeg himlet med øynene til henne. Hun oppførte seg normalt og jeg ange fred og ingen fare, da hun plutselig rett etter å gå fra ut av butikken kom tilbake og var sint fordi jeg himlet. Da så jeg ut som dette Noe hun også ble sur for. «Du ser på meg som om jeg sier noe dumt» «jeg er faktisk ikke dum» Hvis du har en sykdom som gjør at du himler med øynene til folk, så har du et problem om du jobber i kassa. Da er jo misforståelser førprogrammert. Anonymkode: db563...e51 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/488975-ble-sint-p%C3%A5-butikken-igjen/page/3/#findComment-4341420 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.