Gå til innhold

Ble sint på butikken - igjen!

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis du har en sykdom som gjør at du himler med øynene til folk, så har du et problem om du jobber i kassa. Da er jo misforståelser førprogrammert.

Anonymkode: db563...e51

Ikke direkte sykdom. Veldig mange gjør det. Men det blir forverret om jeg er stresset eller sliten. 
Folk får heller slutte å tro at alt handler om seg selv. Og slutte med å være så krenkbare.

Endret av UtakknemligDiva

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis du har en sykdom som gjør at du himler med øynene til folk, så har du et problem om du jobber i kassa. Da er jo misforståelser førprogrammert.

Det er nok du som er den syke her, så kanskje noen burde tipse barnevernet.

Annonse

6 hours ago, AnonymBruker said:

Haha, ikke kan man ha en sykdom eller tilstand som kan føre til misforståelser, ikke kan man komme med humoristiske kommentarer og gud forby om du er rask i jobben og gjør klart for betaling litt før kunden forventet. Blir plutselig ikke så mange kassedamer igjen her i verden da. 

Skjønner ikke vitsen med å kommentere her på psykiatri-forumet hvis du går rett i angrep hver gang noen ikke er helt enig med deg i at dette var en helt rasjonell måte å reagere på. Litt motsvar må man tåle. 

Anonymkode: 56556...1b1

6 hours ago, psykedeliker said:

Jeg er klar! Popcorn alert @Trinity80

Jeg og! Jeg bor også i Bergen og har masse popkorn liggende. Liker egentlig ikke popkorn, men det hører liksom med til denne typen underholdning. Hvor skal hanekampen foregå? På Ole Bull(shit)s plass kanskje? 

Anonymkode: 56556...1b1

Det er noe galt. Det er helt sikkert. 

Ikke føl deg truet, Psykedeliker. Jeg var plutselig på spøkefullt humør og hadde tenkt foreslå en date. 

Men synes det er en morsom vits lenger. Har gått hjem fra jobb. Kjenner meg forvirret sint og sliten. Og innser nå at jeg stinker. Har tatt kontakt med lege rett og slett. Det er noe som ikke stemmer. Så skal fikse. 

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvis man er følsom bør man kanskje ikke slenge frekke bemerkninger til publikum, om du sammenligner med min situasjon. Det var tross alt ikke urprovosert reaksjon fra min side. 

Jeg må nesten le. Personen du mener var frekk høres ut som ville komme med en liten hyggelig vits. Det er faktisk du som må gå inn i deg selv! Virker som denne tråden egt er rage bait. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...