Gå til innhold

Hjelp for sinneproblemer?

Anbefalte innlegg

Først og fremst så er dette mitt første innlegg denne uka. 

Jeg har sinneproblemer i den grad at jeg hele tiden har påtrengende tanker i hodet om å slå folk og blir sint av problemer og tanker/stemmer i hodet som kommer opp. Da blir jeg sint og får lyst til å slå. Jeg har slått før, ikke noen i familien. Men jeg syns dette er et stort problem for meg og redd det utarter seg. Har f. Eks knust masse ruter i sinne. 

Er det antidepressiva eller antipsykotika som er best og hvem? Fastlegen bryr seg ikke om problemet og jeg går ikke i noe behandling i psykiatrien så der er det ikke noen å spørre. 

Anonymkode: 4d6c1...468

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/488978-hjelp-for-sinneproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Først og fremst så er dette mitt første innlegg denne uka. 

Jeg har sinneproblemer i den grad at jeg hele tiden har påtrengende tanker i hodet om å slå folk og blir sint av problemer og tanker/stemmer i hodet som kommer opp. Da blir jeg sint og får lyst til å slå. Jeg har slått før, ikke noen i familien. Men jeg syns dette er et stort problem for meg og redd det utarter seg. Har f. Eks knust masse ruter i sinne. 

Er det antidepressiva eller antipsykotika som er best og hvem? Fastlegen bryr seg ikke om problemet og jeg går ikke i noe behandling i psykiatrien så der er det ikke noen å spørre. 

Oppretter du denne tråden pga butikk tråden? Jeg bare lurer 😆 Jeg er nemlig trådstarter der, så ikke engang lat som denne har noe med det å gjøre. 

Anonymkode: 2cdeb...abd

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Oppretter du denne tråden pga butikk tråden? Jeg bare lurer 😆 Jeg er nemlig trådstarter der, så ikke engang lat som denne har noe med det å gjøre. 

Jeg skrev første setningen sånn at ingen skulle begynne å anklage meg for å være deg. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her er det bare å finne frem popcornet folkens. To hissigpropper i samme tråd 🍿

Anonymkode: 059a5...f4c

Da fyker popcornet skal jeg si. 

@nachnoo

17 minutes ago, psykedeliker said:

Verden hadde vært et kjedeligere sted uten hissigproppene.

Vil heller leve i en kjedelig verden enn å være rundt folk som slår ned andre i sinne eller kjefter deg huden full oversikt en handlepose.

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vil heller leve i en kjedelig verden enn å være rundt folk som slår ned andre i sinne eller kjefter deg huden full oversikt en handlepose.

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg skrev første setningen sånn at ingen skulle begynne å anklage meg for å være deg. 

Da fyker popcornet skal jeg si. 

@nachnoo

Her fyker ingenting. Er helt slått ut jeg nå. 

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Blir fysisk uvel av kjefting. Voksne mennesker som kjefter ser jeg faktisk ned på. De kan ikke ha forståelse for andre enn seg selv.

Anonymkode: 3d7ac...11f

14 minutes ago, psykedeliker said:

Du har flere alternativer enn dette.

Det har jeg, men nå refererte jeg til hissigproppene i denne tråden og med ditt svar med at verden ville blitt kjedelig uten nettopp disse hissigproppene må jeg ærlig medgi at jeg foretrekker kjedelig fremover det.

Everybody skrev (1 time siden):

Man kan for eksempel bli sint på grunn av depresjon, angst osv. Også hvis man har vrangforestillinger. Så medisiner vil nok hjelpe hvis du finner noen som gjør en forskjell.

Ja, men fastlegen forstår ingenting og har ikke nevnt noe om medisiner? 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...