Gå til innhold

HVILKET SENGETØY HAR DEN MYKESTE OG BESTE KVALITETEN?

Anbefalte innlegg

Jeg skal gi et mine barn/svigerbarn ett par  sengesett med veldig myk kvalitet, enten av den  fineste egyptisk bomull, stenvasket sateng, eller lyocelll bambus sengetøy? Det eneste kravet mitt var at sengesett et må være ekstra mykt og varme godt om vinteren. Jeg tenkte på flanell, men er litt redd at sengesettet får nupper, og der ønsker jeg ikke. Jeg vil gi mine barn litt luksus å sove i. Med småbarn og mange utgifter kan jeg bare tenke meg at å kjøpe dyrt sengesett, er vel ikke det som stå øverst på handleliste. Derfor vil jeg gjerne ha litt hjelp av deres erfaringer. Det teller mye. Takker for deres tid, og håper på å få en tilbakemelding. Mvh Tutti

Anonymkode: 6276a...983

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg skal gi et mine barn/svigerbarn ett par  sengesett med veldig myk kvalitet, enten av den  fineste egyptisk bomull, stenvasket sateng, eller lyocelll bambus sengetøy? Det eneste kravet mitt var at sengesett et må være ekstra mykt og varme godt om vinteren. Jeg tenkte på flanell, men er litt redd at sengesettet får nupper, og der ønsker jeg ikke. Jeg vil gi mine barn litt luksus å sove i. Med småbarn og mange utgifter kan jeg bare tenke meg at å kjøpe dyrt sengesett, er vel ikke det som stå øverst på handleliste. Derfor vil jeg gjerne ha litt hjelp av deres erfaringer. Det teller mye. Takker for deres tid, og håper på å få en tilbakemelding. Mvh Tutti

Min tilbakemelding er at dette nok er tull fra ende til annen 😉

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Flanell, uten tvil. :) Jeg har flere sett av flanell og de nupper overhodet ikke, selv etter flere års bruk. Men kjøp Høie eller noe annet som koster noen kroner, billig fra Jysk er verken behagelig, solid eller kvalitet. 

Annonse

Synes egyptisk bomull var ren svindel. Rådyrt og kjempe kjørt. Det går fort hull i de, så ville ikke kastet bort så mye penger på det.

Har ett par sett kjøpt av ulike steder, like dårlig begge to. Så mykt er det heller ikke.

Skal kjøpe nye sett nå, og går for ren bomull eller lyocell brukes mye av merkevarene, så det skal jeg teste nå.

Til småbarn ville jeg ha kjøpt 100% ubleket bomull. Gjorde det for min nevø og niese og det er eneste materiale han ikke får allergisk reaksjon av. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...