Gå til innhold

Overveldet av depresjonen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Sliter med depresjon. Blir så bunnløst fortvilet av egen desperasjon. Og redd- når jeg føler jeg får break downs og overveldelse konstant. Flere som føler det slik?

Anonymkode: 79e97...f9c

Jeg var bunnliste fortvilet i begynnelsen da jeg var alvorlig deprimert (ble innlagt i 5 mnd). Nå er jeg moderat deprimert og mer "vant til" depresjonen.

Anonymkode: df68d...b5c

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Sliter med depresjon. Blir så bunnløst fortvilet av egen desperasjon. Og redd- når jeg føler jeg får break downs og overveldelse konstant. Flere som føler det slik?

Får du hjelp forresten? Medisiner?

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg var bunnliste fortvilet i begynnelsen da jeg var alvorlig deprimert (ble innlagt i 5 mnd). Nå er jeg moderat deprimert og mer "vant til" depresjonen.

Ja det er den følelsen av at man ER depresjonen på en måte? Jeg er liksom ikke i en posisjon der jeg klarer ha et perspektiv på tanker og følelser. Om det gir mening. Og så er jeg så fortvilt fordi jeg ikle klarer det. Tenkte at om man er deprimert så bryr man seg ikke. Men jeg bryr meg og får angst av symptomene

godt å høre du er bedre🤗

Ja jeg går på medisin, Men prøvd forskjellige. Så venter fortsatt på effekt.

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ja det er den følelsen av at man ER depresjonen på en måte? Jeg er liksom ikke i en posisjon der jeg klarer ha et perspektiv på tanker og følelser. Om det gir mening. Og så er jeg så fortvilt fordi jeg ikle klarer det. Tenkte at om man er deprimert så bryr man seg ikke. Men jeg bryr meg og får angst av symptomene

godt å høre du er bedre🤗

Får du samtaler også? Takk😘

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

godt å høre du er bedre🤗

Jeg bryr meg også. Kjenner meg fremmed for meg selv.

Annonse

erik123 skrev (2 minutter siden):

Jeg greier å takle depresjon  med medisiner og mye trening. Men det er der hele tiden. Jeg har vært deprimert av og på i mange år. 

Så bra! Mener du fysisk trening? Er det noen utløsende grunn til depresjonen?

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Så bra! Mener du fysisk trening? Er det noen utløsende grunn til depresjonen?

En barndom ødelagt av fyll vold og omsorgssvikt.  Mye alkohol for å døyve smertene. Men det er lenge siden. Nå er det trening som gjelder. 

erik123 skrev (13 minutter siden):

En barndom ødelagt av fyll vold og omsorgssvikt.  Mye alkohol for å døyve smertene. Men det er lenge siden. Nå er det trening som gjelder. 

Veldig vondt å høre. Du er kjempegod som står på!

Annonse

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg og. Veldig skummelt. Hva slags hjelp får du nå?

Ble ikke dette bedre av behandlingen du fikk?

Jeg bruker medisiner. Blir avsluttet på DPS snarlig. Har søkt samtaler i kommunen.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg bruker medisiner. Blir avsluttet på DPS snarlig. Har søkt samtaler i kommunen.

Så bra:)

Blir så overveldet av at jeg er så frakoblet og alt er meningsløst og jeg må være i dette

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg blir så overveldet av egen fortvilelse og angst

Deprimert AV å være deprimert på ennmåte?

Det virker som om du bruker mye tid på tenke over egne symptomer. Jeg tror det vil være bedre for deg om du fokuserer på noe annet enn disse symptomene. Avled deg med ting å fylle dagene med som kan få tankene over på noe annet.

Anonymkode: 193cc...d84

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...