Gå til innhold

Noen som har gått på AAP lengre enn 3 år?

Anbefalte innlegg

Jeg er utbrent og moderat deprimert. Jobber 50 prosent. Har gått på AAP i 2 år, startet på det 3.nå. Ser for meg at jeg kanskje i fremtiden blir bedre, men jeg er dessverre ikke der enda. Kan jeg søke om forlengelse av AAP-perioden? Hvor lenge før den går ut bør jeg gjøre det?

Anonymkode: 4259a...6b4

Fortsetter under...

psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Jeg gikk i 9 år, men det hadde nok noe med at jeg kunne dokumentere at tiltaksstedet ikke hadde levert det produktet NAV betalte for.

Riktig. Ble du ufør etter 9 år?

Jeg fikk forlenget med et år nå i høst (altså de tre årene gikk ut i oktober). NAV hentet inn ny legeerklæring, var fort gjort.  Så om det er dokumentert behov så er ikke mitt inntrykk at det er vanskelig å få innnvilget.

Anonymkode: e7e03...e02

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg fikk forlenget med et år nå i høst (altså de tre årene gikk ut i oktober). NAV hentet inn ny legeerklæring, var fort gjort.  Så om det er dokumentert behov så er ikke mitt inntrykk at det er vanskelig å få innnvilget.

Anonymkode: e7e03...e02

Hvor lenge før maksdato søkte du?

Annonse

psykedeliker skrev (39 minutter siden):

Jeg gikk i 9 år, men det hadde nok noe med at jeg kunne dokumentere at tiltaksstedet ikke hadde levert det produktet NAV betalte for.

Er det nav som betaler tiltaksstedet (dps) at du skal ha behandling der? 

Anonymkode: c54ca...aec

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...