Gå til innhold

Hvordan er det meningen at antipsykotika skal fungere, og hvorfor blir noen pasienter dårligere av det?

Anbefalte innlegg

Worriesome Plenty 2
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Hvem har snakket om antipsykiatri? Det er noe helt annet enn å tilsidesette kritisk tenkning og rasjonelle årsaksforklaringer på tilsynelatene unormale opplevelser.

Så du vet bedre enn forskere om  pasienter som Marye har godt av AP?

Det er det eneste som hjelper litt. Det er ikke noe som nødvendigvis funker på absolutt alle. Jeg har vært låst inn med kronikere som jeg så medisinen ikke virket på, men galehus før og etter AP er to vidt forskjellige ting takket være medisiner. 

Fortsetter under...

psykedeliker
Worriesome Plenty 2 skrev (2 minutter siden):

Hvor har jeg sagt det? Jeg har kommentert 2 spesifikke eksempler som enkelt kunne etterprøves. Hun kan ha sett noen som lignet på tanten og onkelen, og legitimt trodd at det var dem. SMS'en kan ha vært feilsendt, det kan ha vært en scam, eller en teknisk feil.

AnonymBruker
Worriesome Plenty 2 skrev (22 minutter siden):

Det er det eneste som hjelper litt. Det er ikke noe som nødvendigvis funker på absolutt alle. Jeg har vært låst inn med kronikere som jeg så medisinen ikke virket på, men galehus før og etter AP er to vidt forskjellige ting takket være medisiner. 

Galehus med fullt av folk på antipsykotika = Galehus fullt av siklende zombier som ikke orker noenting. 

Anonymkode: 77cdd...16e

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Galehus med fullt av folk på antipsykotika = Galehus fullt av siklende zombier som ikke orker noenting. 

Anonymkode: 77cdd...16e

Har du vært på galehus? Jeg har så ikke sånn ut der. Jeg har også vært på gale sykehjem, der var det kronikere som ikke var helt som før. Det hadde vært spennende å se de umedisinert, skjønner ikke vitsen med å dope ned hebefrene når de åpenbart var skadet og preget av neg symptomer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...