Gå til innhold

Søvn og psykiske lidelser.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
emilie321 skrev (2 minutter siden):

Jeg bruker 100mg quetiapin fast og uten den hadde jeg sovet svært lite. Har i tillegg imovane som jeg bruker av og til. 

Jeg bruker seroquel og imovane og det får meg til å sove men våkner jo, du er våken du og ja. Får du sove igjen? 

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

21

• emilie321

6

• Adeie

5

• erik123

2

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Jeg bruker seroquel og imovane og det får meg til å sove men våkner jo, du er våken du og ja. Får du sove igjen? 

Har sovet i 3 timer og det er ganske vanlig for meg å våkne da. Må opp å bøye og tøye før jeg eventuelt kan legge meg igjen.  Må også få ut uroen før jeg kan legge meg igjen.  Håper på å få litt mer søvn. Har litt å tenke på for tiden. 

stjernestøv
emilie321 skrev (1 minutt siden):

Har sovet i 3 timer og det er ganske vanlig for meg å våkne da. Må opp å bøye og tøye før jeg eventuelt kan legge meg igjen.  Må også få ut uroen før jeg kan legge meg igjen.  Håper på å få litt mer søvn. Har litt å tenke på for tiden. 

Ja jeg og sov vel tre timer. Håper du får sove igjen da, du har litt å tenke på ja. Det kan jo påvirke søvnen ja. 

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja jeg og sov vel tre timer. Håper du får sove igjen da, du har litt å tenke på ja. Det kan jo påvirke søvnen ja. 

Ja, det gjør nok det nå, men samtidig så er dette helt normalt for meg. Har en venninne som er på vei inn i terminal fase og det gjør vondt. Hver gang jeg er der, så tar jeg farvel. Det påvirker nok.

stjernestøv
emilie321 skrev (5 minutter siden):

Ja, det gjør nok det nå, men samtidig så er dette helt normalt for meg. Har en venninne som er på vei inn i terminal fase og det gjør vondt. Hver gang jeg er der, så tar jeg farvel. Det påvirker nok.

Å så trist og vondt, livet er uforutsigbart. klem hvis du vil ha ❤️ 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...