Gå til innhold

Hvilken mennesker har du empati med ?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå):

Har sitti i norsk fengsel jeg. Jeg har sonet en dom på breitvedt. Det kan du teste ut.

tror jeg hadde klart meg fint, sitter mye alene jeg. Men gjør ikke noe for å komme i fengsel, de er der av en grunn og det er straff. jeg trenger ikke straff. 

Fortsetter under...

AnonymBruker
stjernestøv skrev (2 timer siden):

tror jeg hadde klart meg fint, sitter mye alene jeg. Men gjør ikke noe for å komme i fengsel, de er der av en grunn og det er straff. jeg trenger ikke straff. 

Det er lett for dere som har samboer og barn å si at dere ville klart dere bra isolert. Vel, jeg tenker dere kan ikke sette dere inn i hva reell isolasjon føles. 

Anonymkode: e35d4...bd9

Tror jeg klarer å ha empati med enhver som viser ekte sider, altså hvis sårbare sider også er synlige og i noen grad tilgjengelige liksom. Mennesker som har et hardt ytre "skall" og ikke tør vise noe svakheter blir litt for fremmede til å kunne føle med på et vis. Ikke at man skal gå rundt og øse ut om alt vondt sånn bokstavelig talt, men noen er så vanskelige og lese og forstå at det blir utfordrende å føle med dem på noen som helst måte. Vet ikke om det gir mening. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...