Gå til innhold

Hva skjer siste/avsluttende time på DPS?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siste time e handler om å oppsummere behandlingstiden, hva du har jobbet med, hva som har blitt bedre og hva du må jobbe med videre på egen hånd. Behandler snakker om din progresjon og dine sterke sider for å motivere deg videre 

Anonymkode: 0752f...440

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg fylte ikke ut noen skjema eller tester. Det var koseligere enn vanlig og jeg fikk en klem og en liten eske sjokolade.🍫 

Anonymkode: 0fe10...e67

Var det sarkastisk eller fikk du faktisk en eske sjokolade?

Anonymkode: df5f1...bc5

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Var det sarkastisk eller fikk du faktisk en eske sjokolade?

Nei jeg fikk det. Den var liten, men god. Selv hadde jeg ikke med meg noen gave. Hadde gått hos henne 4-5 år.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Nei jeg fikk det. Den var liten, men god. Selv hadde jeg ikke med meg noen gave. Hadde gått hos henne 4-5 år.

Så hyggelig av henne! Hvordan synes du det var å slutte? Var du frisk?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Så hyggelig av henne! Hvordan synes du det var å slutte? Var du frisk?

Den tiden jeg gikk på dps var antageligvis den friskeste tiden jeg har hatt, i hvertfall i varighet. Jeg var glad for å slutte jeg begynte å slippe tom for ting å ta opp. Fikk også den grundigste utredningen også.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Den tiden jeg gikk på dps var antageligvis den friskeste tiden jeg har hatt, i hvertfall i varighet. Jeg var glad for å slutte jeg begynte å slippe tom for ting å ta opp. Fikk også den grundigste utredningen også.

Er du frisk ennå og hva var problemstillingen?

Jeg har hatt en del siste timer og det har variert litt hva vi har snakket om og gjort. Ett par ganger har behandlerne lest opp epikrisen for å være sikker på at alt blir rett, også har vi ofte gått gjennom mestringsplan og hva jeg skal være obs på og gjøre ved forverring f.eks. Også har vi som oftest snakket om tiden som har vært.

AnonymBruker
lavender skrev (1 minutt siden):

Jeg har hatt en del siste timer og det har variert litt hva vi har snakket om og gjort. Ett par ganger har behandlerne lest opp epikrisen for å være sikker på at alt blir rett, også har vi ofte gått gjennom mestringsplan og hva jeg skal være obs på og gjøre ved forverring f.eks. Også har vi som oftest snakket om tiden som har vært.

Fint å lese svaret ditt. Da blir det sikkert noenlunde likt for meg.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Er du frisk ennå og hva var problemstillingen?

Nei har blitt værre mest av angsten da, men har diagnosen residual schizofreni. Dvs negative symptomer på schizofreni, men pr nå ingen store positive symptomer, kun ‘rester’.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nei har blitt værre mest av angsten da, men har diagnosen residual schizofreni. Dvs negative symptomer på schizofreni, men pr nå ingen store positive symptomer, kun ‘rester’.

Får du hjelp til angsten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...