Gå til innhold

Psykiateren som kjørte inn i en folkemengde i tyskland

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er så dømmende! 

Anonymkode: 7e27c...577

Si hva du vil, men det er et typisk islamistisk terrorangrep.

Hvis en etnisk nordmann angriper moské så tenker jeg at det er høyreekstremisme.

Jeg er sånn sett like dømmende mot nordmenn.

36 minutes ago, Grendel said:

Si hva du vil, men det er et typisk islamistisk terrorangrep.

Hvis en etnisk nordmann angriper moské så tenker jeg at det er høyreekstremisme.

Jeg er sånn sett like dømmende mot nordmenn.

Det meldes at mannen er eks-muslim og hard kritiker av islam og AfD-sympatisør. Hvem vet hva som stemmer.

https://www.indiatoday.in/world/story/germany-christmas-market-attack-magdeburg-taleb-a-arrested-saudi-doctor-asylum-2653206-2024-12-21

slabbedask skrev (47 minutter siden):

Det meldes at mannen er eks-muslim og hard kritiker av islam og AfD-sympatisør. Hvem vet hva som stemmer.

https://www.indiatoday.in/world/story/germany-christmas-market-attack-magdeburg-taleb-a-arrested-saudi-doctor-asylum-2653206-2024-12-21

Ja, det ser ut som han var en slags høyreekstrem allikevel. Jeg vil si det er ganske atypisk at en med arabisk bakgrunn begår anti-muslimsk terror mot et kristent mål i form av ey julemarked.

Det gir lite mening for meg, men det gav vel mening i hodet hans.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...