Gå til innhold

Hvordan takler du det..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (2 timer siden):

Tenker at det trolig handler mer om den andre enn meg eller noe jeg har gjort.

Jeg har erfart at denne tankegangen har gjort hverdagen en del enklere og mindre usikker i møte med andres oppførsel.

Det er pga ting jeg har gjort, så jeg må nok bare stå i alt og tåle det fordi vedkommende har lov til å sette grenser for seg selv og ta hensyn til sine egne følelser. 

Anonymkode: ed586...643

Eva Sofie skrev (2 timer siden):

Tenker at det trolig handler mer om den andre enn meg eller noe jeg har gjort.

Jeg har erfart at denne tankegangen har gjort hverdagen en del enklere og mindre usikker i møte med andres oppførsel.

Jeg tenker at det vil avhenge fra situasjon til situasjon hva det er rimelig å tenke. Ingen av oss er feilfrie, og innimellom kan vi ha gjort ting som gjør det rimelig at andre reagerer negativt på oss. Å alltid anta at en reaksjon handler om den andre og ikke egne handlinger, blir i mitt hode like feil som det motsatte. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...