Gå til innhold

Trenger hjelp/tips til Familiekalender :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvert eneste år har jeg akkurat samme utfordringen, finne en månedskalender som passer mitt behov

I fjor fant jeg denne - bilde - på Clas Ohlson og den er helt perfekt. Den er såklart ute av produksjon i år

Har du kommet over en som kan ligne denne på vedlagte bilde? Trenger ikke foto og alskens stæsj på den, ønsker kun stor, oversiktlig månedsside med god plass til å notere

(Har googlet og lett og har også vært fysisk i div butikker)

Takk :)

FAmiliekalender 2024-1.avif Familiekalender 2024-2.avif

Anonymkode: 47a05...a89

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/489085-trenger-hjelptips-til-familiekalender/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvert eneste år har jeg akkurat samme utfordringen, finne en månedskalender som passer mitt behov

I fjor fant jeg denne - bilde - på Clas Ohlson og den er helt perfekt. Den er såklart ute av produksjon i år

Har du kommet over en som kan ligne denne på vedlagte bilde? Trenger ikke foto og alskens stæsj på den, ønsker kun stor, oversiktlig månedsside med god plass til å notere

(Har googlet og lett og har også vært fysisk i div butikker)

Takk :)

FAmiliekalender 2024-1.avif 5.67 kB · 1 Last ned Familiekalender 2024-2.avif 6.27 kB · 0 Nedlastninger

Anonymkode: 47a05...a89

Dette lager du jo enkelt selv? Gå ut fra den du har der og lag et lignende skjema i et regneark eller en tabell i en tekstbehandler eller noe. Kjøp noen skikkelig tykke og fine ark, hvis du vil ha større enn A4 så får du et firma eller biblioteket (om de har A3) eller noen til å skrive ut til deg. :) 

Jeg har alltid brukt Hippos, men det er fordi den er smal nok til å få plass der den skulle henge (vi har ikke barn i husstanden lenger, så behovet er redusert). Den har fem kolonner, slik som den du avbildet. Men jeg vet ikke om du synes rutene er store nok. Det er litt vanskelig å se fra bildene hva som skiller den du synes er perfekt, fra alle de andre som er i salg.

https://www.hippo.no/hjem/papirprodukter/tidsplanlegging/planleggingskalender/kalender-aktivitetskalender-2025-miljømerket-hippo-resirkulert-papir-931524-p0000111475

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...