Gå til innhold

Er 1 G paraset og 400 mg Ibux forsvarlig dose?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har sterke smerter, og verken paraset eller Ibux alene hjelper, men kombinasjonen hjelper. Jeg regner med å bruke det 3 ganger daglig inntil jeg har time til fastlegen på nyåret. 

Jeg spør fordi jeg ble litt svimmel og nummen, men jeg antar det skyldes andre ting. 

Anonymkode: 91405...eb0

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tåler det. 

Det kan du ikke vite sikkert på forhånd, men selvfølgelig er det jo slik at om du har brukt det i lengre tid tidligere, så er det mer sannsynlig at det går bra denne gangen også. 

AnonymBruker
frosken skrev (Akkurat nå):

Det kan du ikke vite sikkert på forhånd, men selvfølgelig er det jo slik at om du har brukt det i lengre tid tidligere, så er det mer sannsynlig at det går bra denne gangen også. 

Jeg bruker voltaren-kurer (fast) i 10 dager i perioder, og det er vel i samme klasse? 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...