Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
lavender skrev (Akkurat nå):

Det er sant, har en lei tendens til å gruble mye.

Ja, det er jo egentlig det jeg stadig håper på. Men det skjer dessverre veldig sjeldent. Littegrann usikker på hvorfor, men jeg tror kanskje at det mest sannsynlig er fordi jeg er en sånn person som ser veldig uinteressert og lukket ut for andre. Selv når jeg forsøker å være bevisst på det og forsøker fremstå åpen. 

Har du noe som helst sosialt liv i dag?

Anonymkode: 1037a...3c4

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du noe som helst sosialt liv i dag?

Ja, litt. Jeg har ingen venner her i byen, men jeg bruker være på Fontenehuset i blant også har jeg støttekontakt, så er jo litt sosial sånn sett da.

AnonymBruker
lavender skrev (1 minutt siden):

Ja, litt. Jeg har ingen venner her i byen, men jeg bruker være på Fontenehuset i blant også har jeg støttekontakt, så er jo litt sosial sånn sett da.

Kjempebra at du møter opp på Fontenehuset!

AnonymBruker

By på deg selv og ta sjansen. Hvis ikke kommer du ingen vei. Prøv å les den andre personen, ikke del av deg selv og gjør deg sårbar i starten, da kan folk trekke seg unna, og de tenker dette er ei med problemer. Ta ting gradvis 

Anonymkode: 20023...f7b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...