Gå til innhold

Dine tips til å komme seg gjennom en krise

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei

jeg har slitt psykisk lenge, men har stort sett hatt det mye bedre siste året og vært mye mer stabil. Nå har det blitt en akutt forverring. Vil helst slippe å be om akutt eller hastetime hos lege. Har en samtale med psykisk helse 30. desember. Er det noen som har noe tips til hvordan komme seg gjennom en dårlig periode på egenhånd frem til da? Alle tips tas i mot med takk. Har en mestrings plan og jobber med de tingene der, men det fungerer ikke om dagen 😅 så derfor tenkte jeg om noen kanskje har noen tips jeg kan forsøke 😊

Anonymkode: 601b8...a32

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hei

jeg har slitt psykisk lenge, men har stort sett hatt det mye bedre siste året og vært mye mer stabil. Nå har det blitt en akutt forverring. Vil helst slippe å be om akutt eller hastetime hos lege. Har en samtale med psykisk helse 30. desember. Er det noen som har noe tips til hvordan komme seg gjennom en dårlig periode på egenhånd frem til da? Alle tips tas i mot med takk. Har en mestrings plan og jobber med de tingene der, men det fungerer ikke om dagen 😅 så derfor tenkte jeg om noen kanskje har noen tips jeg kan forsøke 😊

Noe forverring er ikke ensbetydende med at du har en krise. Det går fint an å være dårlig uten å få akutt behandling. Jeg jobber ofte fullt som ganske dårlig og det går an å bite tennene sammen til 30. des. 

Anonymkode: 2a5d7...7ee

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noe forverring er ikke ensbetydende med at du har en krise. Det går fint an å være dårlig uten å få akutt behandling. Jeg jobber ofte fullt som ganske dårlig og det går an å bite tennene sammen til 30. des. 

Syns ikke man skal forherlige og alltid bite tenna sammen. Noen ganger man for dårlig. 
-ikke ts

Anonymkode: 60c1c...ba7

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Syns ikke man skal forherlige og alltid bite tenna sammen. Noen ganger man for dårlig. 
-ikke ts

Kan ikke se at noen forherliger noe eller sier at man alltid må bite tennene sammen. Det står at det går an å bite tennene sammen i noen sammenhenger. Er man for dårlig til det klarer man det ikke og da er det ganske åpenbart at det ikke er et alternativ. 

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

-ikke ts

Takk for støtte ❤️ jeg har valgt å ikke poste detaljer i innlegget fordi det kan virke triggende for andre og det er ikke noe jeg ønsker. Så sånn sett har jeg velg lagt opp til at jeg kan få kommentarer om at det bare er å bite tennende sammen eller bare er å holde ut 😅

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har prøvd å bite tenna sammen i 3 dager, men det går dessverre feil vei. Gjort det samme som jeg ville gjort til vanlig og bare levd som normalt. Jeg ønsker jo ikke akutt behandling og det er nettopp derfor jeg spør om tips for å kanskje få noen nye ideer som jeg ikke har tenkt på og som jeg kan prøve ut😊 

Annonse

AnonymBruker
Osten skrev (Akkurat nå):

Følge de vanlige rutinene så godt det lar seg gjøre kan gjøre ting lettere. Eventuelt lage deg faste rutiner som du følger hver dag. Skriv opp på lapper hvis du ikke klarer å huske. ❤️

Tusen takk ❤️🥰

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...