Gå til innhold

Får man hentet pakker fra helthjem på helligdager?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I går ble jeg irritert. Fikk melding av Helthjem at pakken kunne hentes. Så kommer jeg tim butikken og de sier posten er stengt. 
Så jeg tenkte å satse på i dag, men er det vits? Det står ingenting på hjemmesiden deres om helligdager. Bare at de leverer i helgene også.

Anonymkode: 1c8b5...cb5

Fortsetter under...

AnonymBruker
24 minutes ago, AnonymBruker said:

I går ble jeg irritert. Fikk melding av Helthjem at pakken kunne hentes. Så kommer jeg tim butikken og de sier posten er stengt. 
Så jeg tenkte å satse på i dag, men er det vits? Det står ingenting på hjemmesiden deres om helligdager. Bare at de leverer i helgene også.

Post i butikk er stengt på helligdager.

Anonymkode: e3ec8...eb3

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har også opplevd at jeg ikke får pakke selv om butikken er åpen.  Men jeg har også opplevd å få den så jeg tror det kommer an på hvem som jobber den dagen.  Så jeg hadde nok prøvd meg i dag også hvis det ikke er så langt til utleveringsstedet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...