Gå til innhold

Gleder du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Både og. Vi er så stor familie og det blir så mange selskaper i jula. Bare fine folk, men blir så sliten av all mat og selskap og hit og dit. Men blir nok bra. Er fornøyd med julegavene jeg har kjøpt og vet alle blir glad for det 

Anonymkode: dc692...60d

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Både og. Vi er så stor familie og det blir så mange selskaper i jula. Bare fine folk, men blir så sliten av all mat og selskap og hit og dit. Men blir nok bra. Er fornøyd med julegavene jeg har kjøpt og vet alle blir glad for det 

Du kan gjerne ikke være så lenge i selskapene?

Anonymkode: a735a...0db

Ser mer fram til jula er over. Første gang jeg ikke ser fram til jul, men så har jeg hatt ett uvanlig travelt år og spesielt siste ukene. Mye besøk, mange gjøremål og endel juleforberedelser. I romjula har ofte depresjon kommet, men krysser fingrene og håper jeg slipper det denne gang. Gikk på flere smeller bare før sommeren. 

Endret av aa-k-j
AnonymBruker
nachnoo skrev (41 minutter siden):

Jeg synes den er et upraktisk avbrudd i hverdagen. Skulle gjerne flyttet fridagene til en bedre årstid. 

Det er veldig upraktisk at psykiatere har julefri når alle pasientene er dårlige i jula, pga jula. 

Anonymkode: 66c9b...67f

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kan gjerne ikke være så lenge i selskapene?

Anonymkode: a735a...0db

Julaften feires med storfamilien, og med barn må man følge med på lasset. Vi har også bursdag i romjulen da barnet vårt skal feire dagen sin. Det blir mange selskap. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det er veldig upraktisk at psykiatere har julefri når alle pasientene er dårlige i jula, pga jula. 

Anonymkode: 66c9b...67f

Å snakke med psykolog for å validere hjelper deg ikke på sikt. Du har vel kanskje fått noen verktøy og har planlagt med behandler hvordan du skal gjøre det i julen? 

Nicklusheletida

Her trengs det litt positivitet 😀

Jeg gleder meg over lun julestemning i stua. 

Jeg gleder meg til julemiddag sammen med de voksne barna våre. Pinnekjøtt selvfølgelig. 

Jeg gleder meg til å få lov til å være gjest 2 juledag ( er som oftest vertskap ) . 

Jeg gleder med til de få fridagene jeg får. Skal jobbe noen timer både julaften og i romjula. 

Jeg gleder til samboeren og jeg stikker av til hytta ut i romjula og over at vi får ei lang og rolig nyttårshelg. Har tatt fri 2 og 3 juledag.

Jeg gleder meg til å gå på ski. Det er kjørt opp 6 mil med løyper nå. 

Sånn! Håper min positivitet kan smitte litt :)

Annonse

Jeg har fått mer ro over julen etter å ha besluttet å ikke besøke egen familie. Det ble for vanskelig av flere årsaker.

Det skal bli jul her også, selv om planene ble endret for få dager siden. Jeg har fokusert på å lage egen juletradisjon i flere år, godt hjulpet av pandemien.

E.S.

Anonymkode: 4b8a3...94c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...